Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ارزش ریالی این پرونده‌ها را بیش از ۲۲۳ میلیارد تومان دانست و گفت: بیشترین حجم تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و گران است. - اخبار استانها -

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها اظهار داشت: تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان صنعت در کنار بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات مدام در حال رصد و پایش بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از قیمت‌گذاری‌های خودسرانه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفت‌ماهه گذشته سال جاری 42 هزار و 830مورد بازرسی از بازار صورت گرفته است، ابراز کرد: از این تعداد بازرسی پنج هزار و 609 مورد ثبت تخلف شده است که برای سه هزار و 686 پرونده تخلفاتی تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ارزش ریالی این پرونده‌ها را بیش از 223 میلیارد تومان دانست و افزود: بیشترین حجم تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با یک هزار و 511 مورد است که گران‌فروشی با یک هزار و 438 مورد بعد از آن بیشترین حجم تخلف را داشته است.

جلوگیری از فعالیت واحد صنفی متخلف در شهرک غربتوضیحات رئیس سازمان پسماند کرج درباره استفاده از کودکان کار برای تفکیک زباله/ پیمانکار متخلف جریمه شده است25واحد صنفی متخلف در اهواز پلمب شد

وی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با 356 و تقلب و کم‌فروشی با 574 فقره تخلف را از دیگر گزارشات تخلفات از بازار قم ذکر کرد و یادآور شد: عدم صدور صورت‌حساب، عرضه خارج از شبکه، احتکار، قاچاق و غیره از دیگر موارد تخلف به شمار می‌رود.

سیجانی در بخش دیگری از سخنان خود به مجوزهای صادرشده در هفت ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد 2155 فقره مجوز صنفی در رسته‌های تولیدی و فنی-  توزیعی و خدماتی با اشتغال‌زایی برای 5388 نفر صادرشده است.

وی با تأکید بر اینکه 35 هزار و 931 واحد صنفی مجوزدار در استان قم مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: از این تعداد 21 هزار و 242 پروانه توزیعی و خدماتی و 14 هزار و 682 پروانه تولیدی و فنی در استان صادرشده است.

انتهای پیام/450/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارندگی شاهرود به میزان ۵۰ میلیمتر در تاش ثبت شد

آقایان  گفت: پس از تاش، بیشترین بارندگی مربوط به شهر مجن به میزان ۳۸ و هفت‌دهم میلیمتر طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

وی با بیان اینکه کمترین میزان بارندگی طی این بازه زمانی با سه و نیم میلیمتر مربوط به رضاآباد بیارجمند بود، ابراز کرد: میزان بارندگی در شهر شاهرود ۲۹ و نیم میلیمتر، شهر بسطام ۳۳ و یک‌دهم میلیمتر، قلعه نو و خرقان ۲۹ و نیم میلیمتر، و شهر کلاته‌خیج ۱۶ میلیمتر گزارش شده است.

رییس اداره هواشناسی شاهرود با اشاره به اینکه در منطقه طرود پنج میلیمتر، جیلان هفت میلیمتر و رزوه هفت میلیمتر بارش ثبت شد، افزود: دیزج ۳۶ و نیم میلیمتر، چهار طاق ۲۴ و سه‌دهم میلیمتر و ده‌خیر ۳۵ و نیم میلیمتر بارندگی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • عدم درج قیمت و نرخنامه در صدر تخلفات صنفی نوروز
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • بیشترین بارندگی شاهرود به میزان ۵۰ میلیمتر در تاش ثبت شد
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال