Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:34:40 GMT

۳۵۰ کامیون سیب زمینی در مرز در انتظار

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۵۳۶

۳۵۰ کامیون سیب زمینی در مرز در انتظار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خلیل حیدری ناظر گمرکات استان کرمانشاه  گفت: ورود این تعداد کامیون به مرز در حالی رخ داده که بار‌ها هشدار‌های لازم از سوی متولیان صادر شده که بیش از حد ظرفیت سیب زمینی به مرز نیاورند.

او با بیان اینکه میزان تقاضای طرف عراقی اجازه عبور این تعداد کامیون از مرز را نمی‌دهد، ادامه داد: نهایت تقاضای طرف عراقی برای سیب زمینی ۷۰ تا ۸۰ کامیون در روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر گمرکات استان کرمانشاه یادآور شد: ممکن است همه کامیون‌هایی که اکنون در مرز حضور دارند ظرف دو تا سه روز بار خود را به عراق ببرند، اما حتما مجبور به فروش سیب زمینی زیر قیمت می‌شوند.

حیدری موضوع صادرات بیش از حد میوه و تره‌بار و ازدحام محصولات در مرز را موضوعی دانست که هر سال و هر بار برای یکی از محصولات کشاورزی تکرار می‌شود و بیان کرد: این معضل فقط مربوط به مرز‌های کرمانشاه نیست و در اکثر مرز‌های زمینی کشور این مشکل را داریم.

او دلیل ارسال بار بیش از حد به مرز را فعالیت واسطه‌ها دانست که صاحب اصلی بار نیستند وافزود: نتیجه این وضعیت چیزی جز زیان تولیدکننده، صادرکننده، کامیون‌دار و فشار بیش از حد به نیرو‌های گمرک نیست.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا مبادلات تجاری اتاق بازرگانی سیب زمینی بیش از حد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای محلی با مرغ و سیب زمینی توسط یک خانواده غارنشین افغان (فیلم) پخت نان ساجی و دمپخت مرغ توسط یک زوج مسن غارنشین افغان (فیلم) پخت نان و کباب تابه‌ای با گوشت بره و گاو به سبک غارنشین افغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!