Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:18:34 GMT

نسبت به تکمیل فاز ۳ پارک نهج البلاغه اقدام کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۱۵۰

نسبت به تکمیل فاز ۳ پارک نهج البلاغه اقدام کنید

به گزارش خبرنگار مهر، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و چهل و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستم در روزهای سخت کرونایی، کادر درمان تاب‌آوری لازم را داشته باشد و صدای آنها شنیده شود چراکه زیر فشار شدیدی هستند.

وی ادامه داد: اصرار شورای شهر برای قرنطینه دو هفته‌ای شهر تهران، فرصتی برای بازسازی این نیروی خدوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در تذکری به معاونت خدمات شهری و منطقه۲ شهرداری تهران درباره عدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه اظهار داشت: تکمیل فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه بالغ بر ۱۶ هکتار (حد فاصل پژوهشگاه نیرو و برزگراه آیت‌الله هاشمی) با تاخیری شش ساله مواجه شده است.

حسینی میلانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه تصریح کرد: به دلیل این تاخیر مشکلات متعددی مانند تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در دامنه‌های غربی، عدم تعیین و تکلیف معارضین، درخت‌زدایی در عرصه‌ای به وسعت دو هکتار و ایجاد فضای بی‌دفاع شهری در این محدوده رخ داده است.

وی با اشاره به برنامه سوم توسعه شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و احیای روددره‌های شهر تهران مطابق با ماده ۶۰ برنامه سوم توسعه، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در کوتاه‌مدت نسبت به صیانت از درختان موجود، پاکسازی محیط و ساماندهی منظر در محدوده مذکور اقدام کند.

این عضو هیات رئیسه شورای شهر افزود: شهرداری تدابیر لازم جهت بازنگری در طرح توسعه با لحاظ رویکرد اکولوژیکی و تکمیل سریع فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه را در دستورکار خود قرار دهد.

کد خبر 5071679 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: نهج البلاغه شورای شهر ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه گردشگری کشف مواد مخدر تصادفات رانندگی آیت الله سید ابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها مترو میراث فرهنگی بوستان نهج البلاغه تکمیل فاز شهر تهران فاز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی صبح یکشنبه در بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های عمران شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم ۶۰ متری حدفاصل پارک شغاب تا آب‌شیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و… بازدید به عمل آوردند.

این بازدید، فرصتی بود تا مسؤولان مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 6083985

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در مشهد
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران