Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سریال «زیرخاکی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل اول سریال طنز «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و همان زمان بهرنگ ملک‌محمدی که مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم بود، گفت که فصل اول این سریال بخش ناتمام ندارد و بینندگان منتظر فصل دوم این مجموعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۳ مهرماه بود که مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم که به تازگی در این سمت فعالیت خود را آغاز کرده است، در اظهاراتی بیان کرد: در تلاشیم فصل دوم سریال «زیرخاکی» را که فصل اول آن را مخاطبان دیده‌اند و با آن آشنا هستند، به مرحله تولید برسانیم.

در حال حاضر، جلیل سامان کارگردان «زیرخاکی» از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر داده است: به امید خدا در روزهای آینده فیلمبرداری فصل دوم زیرخاکی را آغاز خواهیم کرد. برامون دعا کنید تا بتونیم در این روزهای تلخ لحظات شیرینی رو به ارمغان بیاریم.

به نظر می‌رسد پیش تولید و مذاکره با بازیگران در سکوت خبری اتفاق افتاده است.

پیش از این گفته شده بود که در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا عوامل سازنده در شرایط کرونایی به ترکیه سفر خواهند کرد یا لوکیشن دیگری را جایگزین آن می‌کنند.

همچنین هنوز مشخص تیست که کدام یک از بازیگران فصل گذشته در این فصل حضور داشته باشند اما پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر که از بازیگران نقش اصلی فصل اول این سریال بوده‌اند، احتمالا در فصل دوم نیز بازی خواهند داشت.

در فصل قبل، ایفای نقش اول مرد سریال «زیرخاکی» برعهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار بود و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌‌‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کردند.

داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فصل دوم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده