Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:08:43 GMT

جزییات مشاهده دود در پاساژ علاالدین پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۷۳۴

جزییات مشاهده دود در پاساژ علاالدین پایتخت

سیدجلال ملکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۰:۱۵ امروز مشاهده دود در یک مرکز تجاری در خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
وی با بیان اینکه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان‌های هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد:  در طبقات بالایی مقداری دود مشاهده شد و آتش‌نشانان با نردبان هیدرولیکی خود را به طبقه آخر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد کهافتادن یک شیء مشتعل یا احتمالا ته ‌سیگار روی ضایعاتی که بین نما و دیواره کناری بوده، باعث ایجاد آتش‌سوزی مختصر شده است.
وی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان از همان‌جا عملیات خود را آغاز کردند و آتش مختصری که وجود داشت، خاموش شد.
آتش‌سوزی پاساژ علاالدین مصدوم نداشت
رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: حادثه آتش‌سوزی پاساژ علاالدین بدون مصدومیت مهار شد.
پیمان صابریان افزود: پس از اعلام حادثه آتش‌سوزی در طبقه آخر پاساژ علاالدین در خیابان جمهوری بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: همچنین به دلیل احتمال مصدومیت در این حادثه با ستاد دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران تماس گرفته شد و بلافاصله بیمارستان‌های شهید مطهری، سینا و نجمیه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
رییس اورژانس تهران خاطر نشان کرد: دقایقی قبل این آتش سوزی نسبتا مختصر بدون مصدومیت پایان یافت و پس از اتمام کامل عملیات، آتش‌نشانان تکنسین‌های اورژانس محل را ترک کردند.
 

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس تهران آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس تهران اخبار کنکور پاساژ علاالدین آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت

 به گزارش تابناک به نقل از شهر؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون حریق مجتمع مسکونی اظهار کرد: ساعت چهار دقیقه بامداد امروز، یک مورد حریق در یک مجتمع مسکونی به آدرس میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج اعلام و بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که از طبقات منفی در یک برج مسکونی ۱۸ طبقه که چهار طبقه منفی داشت، دود متصاعد می‌شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به طبقات پایین نفوذ و متوجه می‌شوند که در طبقه منفی دو که چندین خودرو وجود داشت، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به خودرو‌های دیگر بود. دود هم به مقداری از طبقات بالایی سرایت کرده بود که تعدادی از ساکنین به محل امن منتقل شدند.

وی با اشاره به این موضوع که آتش‌نشانان حریق را مهار و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند، گفت: حادثه مورد مصدومیت نداشت و در ساعت ۳:۳۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: در این برج مسکونی تجهیزات اطفا و فایر باکس وجود داشت، اما به گفته آتش نشانان حاضر در محل کارایی لازم را نداشتند و علت آن باید بررسی شود. در برج‌های مسکونی این تجهیزات باید وجود داشته و فعال باشد.

دیگر خبرها

  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت به دلیل ایام نوروز خلوت است
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس