Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقاد شدید از برنامه فشرده بازی‌های فوتبال پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، برگزاری فشرده بازی‌های فوتبال سبب شده است بازیکنان زیادی در این فصل مصدوم شوند و خیلی از تیم ها با بحران مصدومیت بازیکنان روبه‌رو بودند. در اردوی اخیر تیم ملی انگلیس جو گومز نیز به فهرست بازیکنان مصدوم اضافه شد و این احتمال وجود دارد او نیز به مانند فیرجیل فان دایک فصل را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فابینیو نیز از تیم لیورپول مصدوم شده است.

اریک دایر، بازیکن تاتنهام و تیم ملی انگلیس با انتقاد از این شرایط گفت: من سه روز پیش دیده‌ام که یکی از هم تیمی‌های من [گومز] در تمرین خود به خود آسیب دید. این شرایط وحشتناک بود. کاری باید در مورد برنامه‌ریزی انجام شود. واقعاً خوب نیست که ببینیم مردم مصدوم می‌شوند. تقریباً هر هفته در لیگ برتر شاهد آسیب دیدگی‌های متعددی هستیم. من نمی‌دانم این آمار چقدر است اما مطمئن هستم که از قبل بالاتر رفته است زیرا به نظر می‌رسد دائماً در حال وقوع است.

او در ادامه گفت: روز پنج‌شنبه ما از بلغارستان برگشتیم، ساعت چهار صبح رسیدیم و یکشنبه ساعت ۱۲ با وست بروم بازی کردیم. من نمی‌فهمم چرا آن‌ها سعی نمی‌کنند به تیم‌هایی که در اروپا هستند کمک کنند تا موقعیت بهتری داشته باشند تا بتوانند در لیگ برتر بازی کنند و از رفاه بازیکنان محافظت کنند. این چیزی است که من در مورد آن با یان ورتونگن صحبت کردم. او اکنون در پرتغال است و در لیگ اروپا  برای بنفیکا  بازی می‌کند. هر وقت آن‌ها در لیگ اروپا هستند، آن‌ها دوشنبه شب بازی می‌کنند. 

فدراسیون پرتغال به دنبال آن تیم‌هایی است که در اروپا بازی می‌کنند. اگر به هر لیگ نگاه کنید، آن‌ها به تیم‌هایی که در اروپا بازی می‌کنند وقت بیش‌تری می‌دهند. من نمی فهمم چرا در انگلیس این کار را نمی‌کنیم.

تیم ملی فوتبال انگلیس باید در لیگ ملت‌های اروپا دیدار برگشت خود را برابر بلژیک انجام دهد. سه شیر در بازی رفت توانستت برنده از زمین خارج شود و بلژیک را شکست دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اریک دایر تیم ملی فوتبال انگلیس تیم فوتبال تاتنهام انگلیس تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت