Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ آبان ماه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنابه اعلام  روابط عمومی وزارت دفاع، هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران؛ با هدف هم اندیشی هرچه بیشتر متخصصان و صاحب نظران و ارائه آخرین دستاورد‌های این حوزه، در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنفرانس ۸۶ مقاله پذیرفته شده است که به صورت شفاهی ارائه می‌شود. همچنین ۶ تن از اساتید برجسته و به نام بین المللی در حوزه رادار سخنرانی می‌نمایند.

دو روز پیش از شروع رسمی کنفرانس، ۳۲ عنوان کارگاه آموزش مجازی در حوزه‌های مرتبط رادار ارائه خواهد شد.

بررسی آخرین تکنولوژی‌های راداری، چالش‌های پیش رو در طراحی، ساخت و بررسی تخصصی حوزه‌های مختلف راداری از اهم مباحث این کنفرانس می‌باشد.

محور‌های اصلی کنفرانس شامل: روش‌ها (اعم از آشکارسازی و ردیابی، رادار شناختگر و یادگیری ماشین، تخصیص منابع، طراحی و چندگانگی شکل موج، پردازش آرایهای، پردازش وفقی، ادغام اطلاعات راداری و چند سنسوری)، سیستم و زیر سیستم، کاربرد‌های نظامی رادار و کاربرد‌های غیرنظامی رادار می‌باشد.

علاقمندان برای شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت WWW.radar۲۰۲۰.mut.ac.ir مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: کمک سپاه به دولت فعلی از دولت‌های قبلی بیشتر است انتهای پیام/ برچسب ها: وزارت دفاع ایران دانشگاه صنعتی مالک اشتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران دانشگاه صنعتی مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  دراین همایش که با عنوان تازه‌های اورولوژی اطفال برگزار شد، به روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست‌ها و معرفی تکنولوژی‌های جدید برای درمان بیماری‌های شایع در بیماری‌های ادراری وتناسلی اطفال وکودکان با حضور متخصصان این حوزه، بررسی و نسبت به توجه بیشتر خانواده‌ها برای معاینه‌های دوره‌ای وسالانه فرزندانشان توسط پزشکان متخصص تاکید شد.

دبیرعلمی این همایش گفت، موضوع اورولوژی اطفال در کودکان محور اصلی این همایش بوده که با حضور متخصصان حوزه اورولوژیست ها، زنان وزایمان، کودکان وپزشکان استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر شعاعی با اعلام این مطلب که همایش امسال دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دراین همایش بود، افزود: ارائه آخرین دستاورد‌ها و روش‌های نوین درمانی در جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی مهمترین موضوع‌های برگزاری این همایش بوده که درقالب سخنرانی‌ها ارائه شد.

وی ابرازامیدواری کرد، با تداوم در برگزاری این همایش‌ها در راستای آگاهی بخشی خانواده‌ها نسبت به شیوع، کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در این حوزه پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • انهدام سامانه راداری کشف توپخانه رژیم صهیونیستی با موشک حزب الله
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد