Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فرابورس ایران از ابطال تعدادی از نمادهای معاملاتی از جمله اوراق تسهیلات مسکن خبر داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عدم تأیید معاملات در برخی نمادهای معاملاتی در معاملات روز گذشته(شنبه) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: به اطلاع می‌رساند معاملات روز شنبه(۲۴ آبان) در نمادهای معاملاتی اوراق اجاره سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا ۹۹۴۱) و (شستا ۹۹۳۱)، اوراق منفعت هواپیمایی ماهان (ماهان ۰۱۱)، اوراق اجاره شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت (صبا ۱۴۰۱۱)، اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی (تملی ۷۰۸۱)، (تملی ۷۰۹۱)، (تملی ۷۰۴۱)، (تملی ۸۰۲۱)، (تملی ۷۱۱۱)، (تملی ۷۱۲۱)، (تملی ۷۰۵۱)، (تملی ۷۱۰۱)، (تملی ۸۰۱۱) و صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه ۱۰ درصد تأدیه (ونچر ۱) مورد تأیید قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شایان ذکر از طی چند هفته گذشه به دلایل مختلف از جمله سفته‌بازی قیمت اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی تا قیمت ۲۰۶ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ فرابورس بازار مسکن بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سرمایه گذاری سهام اوراق تسهیلات مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره بها در استان مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان گفت: اجاره بهایی که هر کسی بدون حساب و کتاب مشخص می‌کند، متاسفانه فشار بیش از حدی را به مردم وارد کرده است.   وی افزود: می‌طلبد تا بازرسان و مراجع زیرربط این موضوع را به طور جد در دستور کار خود قرار دهند.   استاندار یزد با اشاره به اینکه قریب به ییکسال دیگر تا عمر دولت سیزدهم بیشتر باقی نمانده است، افزود: یکی از خدمات رسانی این دولت مسئله مسکن بود که باید این موضوع به خوبی به سرانجام برسد و تحویل متقاضیان شود.   بالاترین مقام اجرایی استان در ادامه از مدیران بانک‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن را بررسی و نتیجه را به ما اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • اجاره بها در استان مدیریت شود
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته