Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر یگانه منطقه هرمزگان روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سرویس اینترانت برای برقراری ارتباط سرویس دهندگان داخلی با بستر فیبرنوری است که بطور انحصاری بین سازمان‌های مربوطه و اجزای ان به صورت امن پیاده سازی می‌شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: ۱۳۰۴ اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری(FTTH) از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به مشترکان  در استان هرمزگان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: FTTH یا اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری (تانوما) به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد و به روز، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا، هزینه کم و سرعت زیاد است که همزمان برای دانلود فیلم و نرم افزار، تلفن تصویری، مشاهده‌ی برنامه های زنده تلویزیونی، بانکداری الکترونیک، آموزشی و پزشکی از راه دور و ایجاد شهر هوشمند و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه هرمزگان تنها دهنده سرویس اینترنت فیبر نوری با سرعت و کیفیت بالا بوده که علاوه بر برتری‌های فراوان نسبت به فناوری‌های کنونی، امنیت بیشتر و هزینه کمتری نیز دارد.

برچسب‌ها هرمزگان شهر هوشمند نرم افزار شرکت مخابرات استان هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان شهر هوشمند نرم افزار بندرعباس هرمزگان شهر هوشمند نرم افزار بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار