Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریدون یاسمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: نفت سفید و گاز مایع خانوارهای روستایی به صورت ماهانه یا سه ماهه در کارت بانکی این خانوارها شارژ می‌شود و با استفاده از دستگاه‌های پوز توزیع کنندگان از سهمیه آن‌ها کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این نکته که هیچ خانواری کارت بانکی خود را عموما در اختیار فرد دیگری قرار نخواهد داد، تا حدود زیادی از قاچاق این فراورده ها جلوگیری شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه یادآور شد: بنا به پایش انجام شده حدود ۵۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت سفید و گاز مایع هستند و از این تعداد حدود ۵۲ هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات خود و کارت بانکی مورد نظر را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از تعداد ۴ هزار خانوار باقی مانده می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سدف و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

*قیمت مصوب هر کپسول گاز مایع ۹۷۰۰ تومان است

یاسمی با بیان اینکه هی گونه کمبودی از نظر گاز مایع مورد نیاز خانوارها نداریم، گفت: بیش از دو برابر نیاز استان گاز مایع تامین شده است.

وی ادامه داد: قیمت سراسری و مصوب هر کپسول ۱۱ کیلویی در کشور قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است و این قیمت در مرکز استان تا دورترین نقاط مرزی یکسان و برابر است و سهمیه مورد نیاز خانوارها توسط ۲۴۰ عامل توزیع سیار در سراسر استان توزیع می شود.

یاسمی اضافه کرد: برای تامین نیاز اصناف و مشاغلی در راستای سوخت گاز مایع، مکاتبات لازم با اداره کل صنعت، معدن و تجارت شده و این مشاغل باید از طریق اصناف و اداره کل صمت در سامانه ثبت شده و به تایید اداره کل صمت برسد تا کپسول آن‌ها به فراخور زمان و مقدار نیاز تامین شود.

یاسمی ادامه داد: نیاز پادگان‌ها و نیروهای نظامی نیز از طریق مکاتبات این استان‌ها تامین خواهد شد و برای تامین نیاز این  عزیزان نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فرآورده های نفتی نفت قاچاق گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی