Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر - آبیک که ظهر یکشنبه صورت گرفت، اظهار کرد: امید است تا دهه فجر امسال قطعه یک و دو آزادراه چرمشهر آبیک زیر بار ترافیک برود چراکه بار سنگینی از ترافیک را کاهش می‌دهد و تنها آزادراهی است که حداکثر سرعت مجاز آن ۱۳۰ کیلومتر در ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از ابرپروژه‌های ملی در حوزه راهداری محسوب می‌شود، افزود: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا با مشارکت دولت در حال تکمیل است.

استاندار البرز ادامه داد: جای خرسندی دارد که قطعات ۳ و ۴ این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و قطعه ۴ بتن‌هایی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهبازی گفت: قطعه یک و ۲ در حوزه استحفاظی البرز قرار دارد و سرعت و روند اجرای پروژه به واقع خیره کننده است.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی، روند تکمیل پروژه بدون وقفه ادامه دارد.

استاندار البرز گفت: از آخرین بازدیدی که از پروژه داشتیم تا امروز حدود ۱۰ درصد پیشرفت را شاهد هستیم.

وی افزود: ۸ کیلومتر انتهایی فاز یک پروژه برای اتصال به فاز ۲، عملیات سنگین و پیچیده‌ای داشت که اکنون به سرعت در حال تکمیل است.

شهبازی گفت: همچنین در این قسمت زیرگذری نیز برای دسترسی مردم نظرآباد به آزادراه اضافه شد و جداسازی خطوط انجام شده است.

وی افزود: امید است تا دهه فجر امسال قطعه یک و دو آزادراه زیر بار ترافیک برود چراکه بار سنگینی از ترافیک را کاهش می‌دهد و تنها آزادراهی است که حداکثر سرعت مجاز آن ۱۳۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 5072007

منبع: مهر

کلیدواژه: آبیک استاندار البرز ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان بارش باران کرمانشاه محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران