Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:48:32 GMT

۳۰ روستای مرزی سردشت از نعمت گاز برخوردار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۱۳۴۱

۳۰ روستای مرزی سردشت از نعمت گاز برخوردار می‌شود

اقصی نخشی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گازرسانی به این تعداد از روستاها در قالب چهار محور روستایی "زوران"، "آلوتان"، "ملاشیخ" و محور روستایی تابعه شهر میرآباد با ۱۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری در حال اجراست.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار خانوار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز از مزایای آن بهره مند می شوند، افزود: علاوه براین گازرسانی به شهر "میرآباد" این شهرستان تیز با تمام توان و با وجود سخت‌گذر بودن و شرایط خاص توپوگرافی منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سردشت با بیان اینکه به ازای هر خانوار ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال برای برخورداری از نعمت گاز در قالب این طرح هزینه خواهد شد، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ مشترک شهری و ۸۰ مشترک روستایی به تعداد مشترکان این شهرستان مرزی افزوده شده است.

نخشی پور اضافه کرد: اگر شرایط جوی مناسب باشد تا پایان امسال ۱۰ روستا و در سال آتی تا هفته دولت ۲۰ روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شهرستان مرزی سردشت دارای ۲۸ هزار مشترک گاز است که بهره‌مندی جمعیت شهری آن با سه شهر ۹۱ درصد و بهره‌مندی جمعیت روستایی آن با ۳۷ روستا، ۲۱ درصد است.

این شهرستان با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با عراق واقع شده است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی سردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی سردشت شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی سردشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

او افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این روستاها از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان نیز اظهار کرد: برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری