Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@17:03:38 GMT

پیکر خانوده سردشتی تشییع و به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۱۵۳۶

پیکر خانوده سردشتی تشییع و به خاک سپرده شد

فرماندار سردشت گفت: تلاش وزارت امور خارجه به ویژه شخص آقای ظریف در پیگیری برای بازگرداندن پیکر اعضای یک خانواده این شهرستان از فرانسه به کشورمان بسیار ستودنی است.

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیکر اعضای این خانواده بعد از ۱۰ روز تلاش مستمر وزارت امورخارجه و با پیگیری استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس به کشور و زادگاهشان بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر چهار نفر از اعضای این خانواده روز گذشته به این شهرستان برگردانده شده و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده آنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان سردشت به خاک سپرده شد.

فرماندار سردشت از پیگیری همه کسانی که موجب شدند تا پیکر این خانوده سردشتی به ایران و زادگاهشان بازگردانده شود قدردانی کرد. 

پنج نفر از اعضای یک خانواده از اهالی شهرستان مرزی سردشت به نام‌های رسول ایران نژاد ( پدر خانواده) ، شیوا رسول پناهی ( مادر ) به همراه سه فرزندشان آنیتا، آرمین و آرتین ۱۵ ماهه در اوایل آبان ماه جاری بر اثر واژگونی یک قایق بادبانی در کانال مانش فرانسه دچار حادثه شدند که در این حادثه پنج نفر از سرنشینان این قایق به همراه دو تن دیگر از اهالی سردشت غرق می‌شوند اما تنها اجساد چهار نفر از اعضای خانواده پیدا شد.

هنوز از اجساد سه شهروند دیگر سردشتی به نام‌های آرتین ایران نژاد ۱۵ ماهه، یوسف خضری و شورش سوری اطلاعی در دست نیست.

کانال مانش بین کشورهای فرانسه و انگلیس  و قسمتی از اقیانوس اطلس است که یکی از پر رفت و آمدترین آبراه های جهان به شمار می‌آید و عبور از آن با قایق و شناورهای کوچک خصوصا در فصل زمستان بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: غرق شدگان؛ از سردشت تا مانش انتقال اجساد خانواده "ایران‌نژاد" به ایران با هزینه دولت پی گیری وزارت خارجه برای تسهیل انتقال اجساد خانواده «ایران نژاد» به ایران نماینده سردشت در مجلس: در شهر من مردم خانوادگی مهاجرت می کنند/ از 5 ماه پیش بیش از 1000 نفر مهاجرت کرده اند مرگ تلخ 5 عضو خانواده ایرانی در راه پناهندگی اروپا لینک کوتاه: asriran.com/003AiD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردشت پناهجو ایران نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مجتبی احمدی قزوینی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی برگزار شد. پیکر آن مرحوم در رواق دارالحجة حرم به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب نیز در مراسم تشییع حضور یافت.

فرزند رهبر انقلاب فرزند رهبر انقلاب فرزند رهبر انقلاب کد خبر 844648 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم