Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: گرچه نتیجه انتخابات آمریکا چیزی را عوض نمی‌کند اما جوانمرگ شدنِ سیاسیِ قاتل سردار سلیمانی را جشن می‌گیریم و خدا را شاکریم که ما را یاد ضرب المثلی انداخت که چوب خدا صدا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی! ما مشکل تامین نهاده نداریم، امروز مشکل ما در توزیع نهاده است، در سوء استفاده، کم کاری ها، ناهماهنگی‌ها است که در جای خود این موارد را مطرح می‌کنیم، آقای رئیس جمهور! واقعا نظارت بر بازار ضعیف است، آیا خبر دارید که کمر مردم زیر فشار افزایش قیمت‌ها شکسته است، تورم لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند مردم توان خرید حداقل‌ها ضروری زندگی را ندارد، مدیریت بازار در این کشور برعهده کیست؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: مگر نشنیدیم که رهبر انقلاب فرمود گرانی برخی کالاها ربطی به آمریکا و تحریم ندارد، همه گناه را به گردن دیگران نیندازیم، ما مقصریم، دو فراز از بیانات حضرت آقا را خدمت شما می‌خوانم؛ «مردم عزیز، مسئولین مملکت و وکلای ملت، امروز در معرض نفوذ هستیم.» آقا فرمود «آمریکا اصرار به نفوذ دارد، او می‌خواهد مقاصد و اهداف پلید خودش را عملیاتی کند، آدم هایی درست کند که مثل او فکر کنند، او می‌خواهد کشور را غارت کند وقتی در داخل کشور کسانی بودند که با این غارت همراه موافق باشند، این غارت را به سرانجام می‌رساند.» مردم مراقب این فراز از تذکری که رهبری معظم انقلاب دادند باید باشیم، ما نباید اجازه دهیم  حتی یک درصد از انقلاب دست نااهل و نامردم بیافتد.

وی گفت: امروز هر مسئولی که اجازه رانت، سوء استفاده و زد و بند بدهد خائن بر ملت است و خیلی از موانع ما در همین مدار می‌چرخد، این موارد را گردن تحریم، آمریکا، ترامپ خبیث و بایدن خبیث تر نیندازیم، سوء تدبیر را علاج کنیم که راه در همین است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در بند ث تبصره 6 قانون بودجه تصویب کردیم از دریافت مالیات بر خانه‌ها لاکچری و خانه‌ها لوکس، مالیات بر خودرو‌ها لوکس کسب درآمد شود و به مردم حاشیه نشین خدماتی مانند آب، جاده، بهداشت ارائه دهیم و کمک کنیم، چرا این موضوع اجرا نشد، چه کسی مقصر بود؟ این هم تقصیر آمریکا است؟ آن کسی که در خانه لاکچری نشسته است حتما اجرای این قانون برایش سخت است.

آزادی خواه در ادامه  نطق میان دستور بیان کرد: مردم بدانید  وکلای شما در مجلس کارشان را انجام داده اند. عده ای از مجلس یازدهم ترسیدند، نمی دانم چه ریگی به کفششان است که هر لحظه به فکر توطئه علیه مجلس یازدهم هستند می‌خواهند این مجلس را از چشم بیاندازند، طرح مالیات بر خانه‌های خالی، طرح شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، تامین کالاهای اساسی، 4 هزار میلیارد تومان برای قیر، ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، سوال از وزرای مختلف، کارت زرد به برخی وزرا از جمله عملکرد مجلس یازدهم است، بدانید هر چه بیشتر این مجلس را تخریب کنید نوکران ملت مردانه تر در میدان می‌ایستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: امروز ساماندهی صادرات امر مهمی است، آقای امیری برخی اقلام صادراتی در گمرک‌ها فاسد می‌شوند، راه کاری برای قیمت گذاری محصولات کشاورزی  ارائه کنید و اجازه ندهید تولید در کشور به صفر برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر مجلس شورای اسلامی کمر مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند

رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.   به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رئیس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.   رئیس جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.   رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.   «محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.   وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود