Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اقبال شاکری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«باتوجه به شرایط شیوع کرونا در کشور لازم است مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان امور استخدامی، موضوع تعویق آزمون سراسری جاری را با دقت بررسی و هرچه سریع تر به داوطلبان اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در برگزاری آزمون سلامتی داوطلبین مهم ترین موضوع است و با توجه به شرایط موجود امکان تعویق آزمون وجود دارد. مدافع سلامت داوطلبین و مردم باشیم و زنجیره انتقال را بشکنیم. بنده این موضوع را دنبال خواهم کرد.»

آزمون سراسری استخدامی قرار بود ماه گذشته برگزار شود اما باتوجه به شرایط حاکم بر کشور با درخواست داوطلبان و پیگیری نمایندگان به مدت یک ماه به تعویق افتاد و قرار است در هفته اول آذر ماه برگزار شود. اما باتوجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از داوطلبان خواستار تعویق مجدد این آزمون بوده و از برگزاری آزمون در این شرایط ابراز نگرانی کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081096 برچسب‌ها اقبال شاکری آزمون استخدامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا اقبال شاکری آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری این منطقه ۱۵ از پایتخت در ایام نوروز و سال ۱۴۰۳، گفت: با توجه به اهمیت منطقه ۱۵ تهران به عنوان یکی از ورودی‌های مهم پایتخت، شهرداری منطقه با برپایی ایستگاه نوروزی در میدان ثامن الائمه پذیرای مسافران نوروزی از آخرین روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ بوده است و تاکنون این ایستگاه نوروزی میزبان و راهنمای بالغ بر پنج هزار مسافر و گردشگر نوروزی که از شهر‌های خراسان رضوی، سمنان و دامغان به تهران سفر کرده اند، بوده است.

شیری در راستای توسعه فضا‌های گردشگری منطقه ۱۵ با اعلام نویدی خوش به شهروندان تهرانی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، مجموعه ورزشی و پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال ۱۴۰۳ مجدد با جذب سرمایه گذار بازگشایی و آماده میزبانی از شهروندان تهرانی خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۵ ضمن برشمردن اماکن گردشگری و تاریخی این منطقه نظیر؛ زندان تاریخی هارون الرشید، کوشک امیر سلیمانی، بقعه مبارک سیده ملک خاتون و بوستان‌های آزادگان و فدائیان اسلام از شهروندان و مهمانان نوروزی برای بازدید از این اماکن در ایام نوروز دعوت بعمل آورد و گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای میزبانی از مهمانان نوروزی است و ما امیدواریم در این ایام با ویژه برنامه‌های تفریحی و اجرای تور‌های ویژه این ایام توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران میزبان شایسته‌ای در سال نو باشیم.

شیری همچنین با اشاره به میزبانی دهکده بهار ایران از میهمانان نوروزی تا عید سعید فطر، گفت: برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و معنوی با عنوان «نسیم رمضان» در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به توضیح بخش‌های این جشنواره پرداخت و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع معنوی و شاد نظیر نوروزخوانی، اجرای برنامه‌های هنری، آیینی و مذهبی، برپایی نمایشگاه آیینی، برپایی گذر‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری مسابقات متنوع خانوادگی و بازی‌های مهیج رایانه‌ای هر شب از دیگر برنامه‌ها است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان