Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر جنسیت:  خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط مسلط به امور اداری و دفتری تحصیلات حداقل کارشناسی تسلط به اکسل مهارت ارتباطی موثر نتیجه گرایی و پیگیری امور شرح وظایف: تنظیم و ثبت وقت ملاقات و جلسات پیگیری امور و تهیه گزارشات انجام کلیه امور اداری و دفتری انجام سایر امور محوله از سوی مدیریت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل okcs.hrs@gmail.com

 

پربیننده ترین آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو تعویق برگزاری هشتمین آزمون استخدامی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تایید شد شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی دستگاه‌ها تشریح شد استخدام حسابدار در فنی و مهندسی خویشاوند در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳