Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 آبان) قوه مقننه در تذکر شفاهی اظهار داشت:در روزهای اخیر شاهد اتمام درگیری در اراضی اشغالی کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی بودیم، امیدواریم این تحولات با درایت طرفین به ایجاد صلح پایدار و امنیت منطقه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور، گفت:یک سال از افزایش سه برابری قیمت بنزین می گذرد، روزی که گفتید این گرانی تاریخی به نفع مردم است و درآمد حاصل از آن بین اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد، روزی که برآوردتان از تورم حاصل از این گرانی فقط 4 درصد بود، اما یک سال گذشته و بهتر است نیم نگاهی به وضعیت اقتصادی کشور، بازار و مردم بیندازید.

نماینده مردم اردبیل در ادامه بیان داشت: اقشار کم درآمد زیر فشار اقتصادی بی سابقه دست و پا می زنند و طبقه متوسط در سراشیبی سقوط به طبقات پایین است. تورم 4 درصدی که پیش بینی کردید 40 درصد را هم رد کرد و پراید از قیمت 100 میلیون تومان هم عبور کرد. بسیاری از اقشار متوسط و پایین برای همیشه از خیر مسکن دار شدن گذشتند، وضعیت دلار و سکه هم که قابل تأمل است.

بدری در پایان خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی دولت علاوه بر اقتصاد، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را نیز هدف قرار داد. نمی شود چشم در چشم مردم وعده داد و از صحنه بیرون رفت. نمی شود به هر طریقی مردم را به بازار سرمایه کشاند و پشت آنها را خالی کرد. شما که هر روز مردم را به حضور در بورس دعوت می کردید، چه شده که در 4 ماه گذشته شاخص بورس بی وقفه سقوط می کند؟  آقای روحانی به حکم قانون باید پاسخگو باشید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قره باغ قیمت بنزین فشار اقتصادی بازار سرمایه بورس بازار سرمایه بدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ ریاست جمهوری فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که ماکرون در تماس تلفنی با نتانیاهو گفته است که پاریس مصمم به جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای است.

همچنین ماکرون در تماس با نتانیاهو اینطور ادعا کرده است که فرانسه مصمم به افزایش اقدامات علیه تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه است.

رئیس جمهور فرانسه در جریان این تماس تلفنی تاکید کرده است که فرانسه در حال کار بر روی کاهش تنش بین اسرائیل و لبنان و همچنین خواستار یک آتش بس فوری و پایدار در غزه است.

گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • صهیونیستها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم