Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی در گفتگوی خود درخواست کرد، قرارداد بازیکنان تمام تیم ها و آپشن های آنها رونمایی شود

سید سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت صنعت نفت در لیگ بیستم و نقل و انتقالات این باشگاه آبادانی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سید سیروس پورموسوی درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان قبل از دیدار با پیکان به فارس گفت:

طبق برنامه کار خود را جلو می ‌بریم و امیدوارم در این دیدار که اولین بازی ما در لیگ برتر است 3 امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فکر می کنیم صد درصد آماده نیستیم اما تمرینات خود را طبق برنامه از قبل پیش بینی شده برگزار کردیم و فکر می ‌کنم راهی که برای آماده سازی مدنظر داشتیم طی کردیم.

پورموسوی درباره این که آیا تعویق مسابقه با پیکان به صلاح شاگردانش بوده، توضیح داد:

با توجه به این که کار خود را دیر شروع کرده و زمان هم نداشتیم، تعویق بازی به سود تیم نفت بود. البته پیکان هم سرمربی اش را تغییر داده بود و مهدی تارتار برای شناخت از تیمش از تعویق بازی استقبال می ‌کرد. فکر می ‌کنم هر دو تیم به این موضوع راضی بودند. 

سرمربی تیم صنعت نفت درباره اینکه با توجه به تغییرات متعدد در ترکیب این تیم آیا بازیکنانش به هماهنگی لازم رسیده‌ اند، گفت:

یکی از مهم ‌ترین مشکلات ما همین بود. وقتی صنعت نفت را تحویل گرفتیم، اکثر بازیکنانش رفته بودند و کار خود را دیرتر از سایر تیم ‌ها شروع کردیم. برخی مشکلات هم از قبل وجود داشت که تعدادی از بازیکنان به راحتی به صنعت نفت نمی‌ آمدند. با این وجود همه چیز حل شد و توانستیم با جمع کردن نفرات مدنظر خود، تمرینات را شروع کنیم. البته در آغاز تمرینات هم برخی بازیکنان ما مصدوم شدند، اما در یکی دو هفته اخیر با حضور تمامی نفرات به جز یکی دو بازیکن تمرینات خود را برگزار کردیم.

پورموسوی در مورد غایبان تیمش مقابل پیکان گفت:

مهدی حنفی را به دلیل این که بالای دو هفته مصدوم است، در اختیار نداریم. علی عبدالله زاده هم همین شرایط را دارد. امیدواریم وی در تمرین امروز صنعت نفت شرکت کند. در این حالت احتمال دارد عبداله زاده را مقابل پیکان در اختیار داشته باشیم اما سایر نفرات ما مشکلی ندارند و می‌ توانند در این دیدار بازی کنند.

 

پورموسوی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت توضیح داد:

اگر یک روز پول نداشته باشید و پنجره تیم تان هم بسته باشد هیچ کاری نمی ‌توانید انجام دهید. مدیریت باشگاه صنعت نفت با وجود تمام تلاش‌ هایی که برای تأمین منابع مالی لازم و پرداخت به طلبکاران انجام داده بود نمی ‌توانست آن را به دلیل تحریم‌ ها به حساب سه بازیکن خارجی انتقال بدهد. این موضوع کار ما را سخت کرده بود. حتی خود فدراسیون فوتبال هم در این قضیه ورود کرد، اما متأسفانه ابتدا تلاش‌ هایش بی ثمر بود و بعد با پیگیری‌ های فراوان و کمک خدا این موضوع حل و پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت باز شد.

پسرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره این که برخی ‌ها اعتقاد دارند جذب برخی بازیکنان باتجربه میانگین سنی این تیم را بالا برده، عنوان کرد:

این موضوع را قبول ندارم، در مصاحبه ‌های قبلی هم گفتم دوست دارم از دو موضوع رونمایی شود. ابتدا قرارداد مالی تمام باشگاه‌ ها و آپشن ‌هایی که تیم‌ ها در قرارداد بازیکنان خود می ‌گذارند باید رونمایی شود. دیده ‌ایم برخی تیم ‌ها بالاترین مبلغ را به یک بازیکن می ‌دهند و برای وی آپشن هم می‌ گذارند.

پورموسوی ادامه داد:

تیمی که یک بازیکن سطح بالا و تاپ جذب می‌کند قرار نیست برای گلزنی و ارسال پاس گل به وی آپشن هم بدهد. اگر قرار است یک مهاجم سطح بالا گل نزند یا یک هافبک پاس گل ندهد، چرا باید پول بگیرد؟ از طرفی دیده ایم برخی تیم ها بهترین مدافع و دروازه‌بان را جذب می کنند و بیشترین پول را هم به وی می دهند اما برای کلین شیت کردن تیم آپشن جداگانه‌ای برای این بازیکنان در نظر می گیرند. قرار نیست کسی برای انجام دادن وظیفه اش، پول جداگانه ای بگیرد.

پورموسوی افزود:

بحث دومی که می ‌خواهم در مورد آن شفاف‌ سازی شود رده سنی تیم های لیگ برتری است. طبق صحبتی که با دوستانم داشتم نمی‌ توان در شروع لیگ به نفرات جوان بازی داد و باید واقعیت را در نظر گرفت. اگر آمار میانگین سنی هشتم تا شانزدهم لیگ برتر را در نظر بگیریم، مشخص می ‌شود کدام تیم جوان ‌تر بوده است. اعتقاد دارم تیم من مسن نیست. نفراتی مثل محمد طیبی، حسن بیت سعید و حکیم نصاری در اوج پختگی هستند. از طرفی تیمی که تمام بازیکنانش را از دست داده و برای آماده سازی زمان 10 هفته ای هم ندارد، در صورت تشکیل یک تیم جوان در خطر سقوط قرار می ‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توضیح داد:

دو موضوع را در نظر گرفتم. ابتدا تیم خود را برای لیگ برتر آماده کردم و در کنار آن بحث پشتوانه‌ سازی را هم دنبال می‌ کنم. مطمئن باشید هرچه جلو برویم از بازیکنان جوان و پدیده استفاده می کنم. قبول کنید اگر صنعت نفت پس از جدایی این همه بازیکن تیم جوانی می ‌بست، یکی از اصلی‌ ترین تیم‌های در معرض سقوط بود. اشکالی ندارد انتقاد مطرح شود، اما باید واقعیت را هم در نظر گرفت. بازیکنان باتجربه ‌ای که کنار هم بازی کرده و از هم شناخت متقابل داشتیم می‌ توانند در صنعت نفت هم به من کمک کنند و بار تیم را بردارند.

پورموسوی گفت:

در شهر و استانی هستیم که پر از استعداد است و همه پذیرفته ‌اند، من جوان را به شکل ناگهانی بازی نمی‌ دهم، نمی ‌خواهم یک نفر را از راه آورده، مستقیم به وی بازی بدهم و با توجه به نتایج تیم پشت وی بایستم. بلکه هر چه جلوتر برویم از نفرات جوان استفاده می ‌کنیم و مطمئن باشید میانگین سنی تیم صنعت نفت از همه تیم‌ ها پایین‌تر خواهد بود و جزو سه تیم برتر لیگ می ‌شویم.

پورموسوی درباره هدف ‌گذاری صنعت نفت در لیگ برتر بیستم توضیح داد:

خیلی از دوستان به من می ‌گفتند این تیم سال گذشته هفتم شده و امسال باید نتیجه بهتر کسب کنید. به آنها گفتم تیمی که به چنین جایگاهی رسید، نفراتش دو سه دوره لیگ برتر کنار هم بازی کردند. صنعت نفت از نیم فصل دوم لیگ هجدهم متحول شد و شروع به کسب امتیاز کرد. همان تیم با جذب برخی نفرات باکیفیت و حضور دراگان اسکوچیچ به رتبه لیگ هفتم رسید و اگر این مربی به تیم ملی نمی ‌رفت شاید نتایج بهتری هم کسب می ‌کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت اضافه کرد:

اکنون چند بازیکن از صنعت نفت فصل گذشته در تیم من هستند؟ بیشتر نفرات از دروازه بان بگیرید تا مدافعان، هافبک‌ ها و مهاجمان اصلی نفت آبادان، از این تیم جدا شده و من تیم جدیدی را تشکیل دادم، اما ناامید نیستیم و با جذب بازیکنان مدنظر و دلخواه ان‌ شاءالله بتوانیم امسال هم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود:

در کنار نفرات باتجربه دنبال تشکیل تیمی هستیم که اگر سال آینده به هر دلیلی بازیکنی از صنعت نفت جدا شد، شاکله اصلی نفت از دست نرود و اگر مربی ‌ای جایگزین من شد بگوید خدا پدر پورموسوی را بیامرزد که دستکم 15 بازیکن برای باشگاه صنعت نفت نگه داشته است. بازیکنان جوان را با قراردادهای دو سه ساله جذب کردیم.

پورموسوی ادامه داد:

می خواهیم قرارداد نفراتی هم که یک فصل با صنعت نفت قرارداد دارند تمدید شود. با طالب ریکانی، حسین ساکی، مهدی حنفی، عبداله ناصری و تعداد دیگری از بازیکنان برای تمدید به توافق رسیدیم و اکنون هم منتظر شروع لیگ هستیم تا از آنها بازی خوبی بگیریم.

پورموسوی درباره دیدار آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت:

تمام ذهن و فکر ما درگیر بازی اول ما با پیکان است. در روزهای اخیر خبرهای زیادی در مورد تعطیلی کل کشور و لیگ برتر منتشر شد و این موضوع ذهن من را درگیر می‌ کند. همین الان نمی ‌دانیم سه شنبه مقابل پیکان قطعا بازی ‌مان برگزار می ‌شود یا نه، زیرا ستاد کرونا تاکنون اعلام نکرده این بازی صد در صد برگزار می شود. با این اوضاع و احوال هفته به هفته و بازی به بازی جلو می ‌رویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد:

البته نیم نگاهی هم به دیدار مقابل پرسپولیس داریم. فیلم اول بازی این تیم را به بچه ‌های گروه آنالیز خود سپردیم، تا پرسپولیس را هم ارزیابی کنند. ولی الان ذهنمان درگیر بازی با تیم پیکان است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم صنعت نفت صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود