Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت سیستان و بلوچستان، همدان، لرستان، گیلان و کردستان از روز سه شنبه 27 آبان ماه در بورس بازگشایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبر نقدینه ، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان‌های سیستان و بلوچستان(نماد وسیستا)، همدان(نماد وسهمدا)، لرستان (نماد وسلرستا)، گیلان (نماد وسگیلا) و کردستان(نماد وسکرد) از روز سه شنبه( 27 آبان) بازگشایی می‌شود و در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار قابل معامله خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان 158 هزار و 220 میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری استان همدان 114 هزار و 518 میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری استان لرستان 92 هزار و 920 میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری استان گیلان 149 هزار و 513 میلیارد ریال و سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری استان کردستان 91 هزار و 218 میلیارد ریال است.
همچنین نماد این 5 شرکت در حالی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس گروه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش سایر واسطه‌گری‌های مالی درج شده است که ‌با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی، ‌سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بر اساس پرتفوی اول تیر 1399 است و سهامداران نسبت به تعیین کارگزار ناظر خود باید اقدام کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری استان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از اتمام فرصت برای فروش و خروج پول سهامداران از کارگزاری برای تعطیلات سال جدید، بازار با تقاضای نسبتا خوبی روبرو شد و در نهایت با تعادل به کار خود پایان داد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: سایه تعطیلات نوروزی بر روی تابلو‌های معاملاتی باعث شد تا امروز ارزش معاملات چندان بالا نباشد.

او می‌گوید: ارزش معاملات خرد بورس به ۳۶۵۰ میلیارد تومان رسید. خالص سفارشات با ورود ۲۸۰ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود. تعداد نماد‌های مثبت ۴۷۱ و تعداد نماد‌های منفی ۲۸۵ ثبت شد. همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر بازار توسط سهم‌های فولاد، فملی، وغدیر صورت گرفت. در نهایت هم شاخص کل با رشد ۱۱۹۹۲ واحدی به ۲۱۶۰۴۸۶ واحد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • هجوم سرمایه‌ها به سمت هوش مصنوعی/ شاخص بورس‌های جهانی بالا رفت
  • اگر سود سهام عدالت‌تان کم شده بخوانید
  • گیلان چراغ بعدی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را روشن خواهد کرد
  • رشد بیش از ۳۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲
  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • مراقب این پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت باشید + فیلم