Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:22:28 GMT

فراخوان دعوت به همکاری تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۲۷۰۵

فراخوان دعوت به همکاری تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه معارف، مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در نظر دارد به منظور ساماندهی و تکمیل مدرسین مورد نیاز خود برای تدریس درس «اندیشه ها و وصایای امام خمینی (ره)» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از بین افراد واجد شرایط رشته های علوم انسانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه مدرسین مورد نیاز خود را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و ضوابط دعوت به همکاری

تدریس این درس در مراکز استان‌ها صرفا با داشتن مدرک دکتری یا دانشجویان دکتری که «آزمون جامع» را گذرانده اند، امکان پذیر می باشد. مدرسان حوزوی نیز باید دارای مدرک سطح ۴ یا در حال نگارش پایان نامه سطح ۴ باشند.

 دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد درحوزه علوم انسانی در واحدهای دانشگاهی غیر مرکز استان بلامانع است.

کسب امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی و مصاحبه ضروری است.

افراد متقاضی تدریس این درس، بایستی ابتدا تقاضای کتبی خود را به معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی مورد نظر ارائه دهند.

آزمون کتبی با هماهنگی مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی و گروه معارف اسلامی مراکز استانها برگزار می شود.

داوطلبینی که امتحان کتبی را با موفقیت طی کنند، در صورت احراز شرایط تدریس و صلاحیت عمومی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی مراکز استان‌ها جهت شرکت در مصاحبه شفاهی به مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

پس از موفقیت در مصاحبه به داوطلبان، مجوز تدریس به عنوان مدرس حق التدریس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://emam.iau.ir مراجعه کرده و یا  اینجا کلیک کنند.

کد خبر 5071773 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی امام خمینی ره وصیت نامه امام خمینی دانشگاه معارف اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی کنکور وام دانشجویی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مجازی محمد مهدی طهرانچی آموزش عالی واحدهای دانشگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در راستای توسعه مسائل فرهنگی با امام جمعه شهرقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در مسیر رفع مشکلات صنایع در حوزه علمیِ و رفع مشکلات صنایع گام برداشته و در این دیدار به معرفی دانشگاه در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت، گفت: دانشگاه‌ها بازوان فرهنگی شهرستان قدس هستند و در راستای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه از‌هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

افشاری با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه گفت: با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از تعامل و همکاری ادارات شهرستان قدس با دانشگاه در هم‌افزایی علمی، ایجاد رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان به‌خصوص هم‌افزایی در حل علمیِ مسائلِ شهرستان استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان پیشینه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای رویداد‌های فرهنگی افزود: آمادگی کامل داریم در راستای اجرای رویداد‌های فرهنگی تعلیم و تربیت نسل جوان در زمینه‌های مختلف آموزشی و توانمند‌سازی علمی جوانان شهرستان خدمت‌رسانی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری درباره امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: ایجاد انگیزه و امیدآفرینی بیش از همه چیز بین جوانان و دانشجویان ضروری است و دانشگاه‌ می‌توانند در جریان امیدآفرینی بین جوانان به‌خصوص دانشجویان تأثیرگذار باشند.

امام جمعه شهرستان قدس هم در این دیدار وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با ظرفیت‌های بالا را یک فرصت برای شهرستان قدس خواند و ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای کمک به توسعه شهرستان قدس استفاده شود.

حجت‌الاسلام حمزه محمدی به اهمیت مراکز آموزش عالی در شهرستان قدس اشاره و بر ضرورت حمایت‌های خود درراستای توسعه و ارتقای مراکز آموزش عالی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • چرا امام خمینی دعوت آیت الله حکیم را برای هجرت به نجف نپذیرفت؟