Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم "فولاد خراسان" در رقابتهای صبح امروز که در ورزشگاه "مهران" مشهد برگزار شد، توانست در یک بازی نفس گیر تیم "شهرداری جوان ارومیه" را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

تیم فولاد در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتیجه ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ بر حریف پیروز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه نیز در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ فولاد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خراسان دیروز نیز سه بر یک تیم "سروقامتان همدان" را شکست داده بود.

پیروزی سخت مس رفسنجان

مسابقه دیگر روز دوم این رقابتها در ورزشگاه "شهید بهشتی" مشهد برگزار شد و دو تیم مس رفسنجان و ملوان تهران در یک بازی پایاپای به مصاف هم رفتند که ابتدا تیم تهرانی در ست‌های اول و دوم با نتیجه ۳۵ بر ۳۳ و ۲۵ بر ۲۱ رقیب را شکست داد و در ادامه تیم مس رفسنجان در ستهای سوم و چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ ملوان تهران را برد و این بازی به ست پنجم رسید.

در ست پنجم تیم مس رفسنجان که دیروز تیم "اشتاد سازه" مشهد، میزبان این دوره از رقابتها را مغلوب کرده بود توانست تیم تهرانی را با نتیجه ۱۵ بر ۸ مغلوب کند.  

ساعت ۱۵ عصر امروز نیز تیم‌های "سروقامتان همدان" و "مقاومت بسیج تهران" در سالن شهید بهشتی و تیم‌های "اشتادسازه مشهد" و "تخت جمشید مرودشت" شیراز در سالن مهران مشهد به مصاف هم خواهند رفت.  

مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در۲ مرحله انجام می شود که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال، تیمهای شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ‌ماه بازی و روزهای دوشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۹ این ماه نیز استراحت دارند.

در این مرحله هر تیم پنج دیدار برگزار می‌کند و پس از استراحت دو هفته‌ای برای ادامه مسابقات مرحله دوم دور رفت به شهر میزبان‌ جدید هر گروه که اعلام خواهد شد سفر خواهد کرد تا سه دیدار دیگر خود را پیگیری کند.

برچسب‌ها مشهد ارومیه فدراسیون والیبال رفسنجان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ارومیه فدراسیون والیبال رفسنجان والیبال مشهد ارومیه فدراسیون والیبال رفسنجان والیبال اخبار کنکور فولاد خراسان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.


 

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد
  • تداوم هوای پاک در تهران
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)