Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از نیویورک‌پست، آمار ارائه شده از سوی اداره پست آمریکا حاکی است که از اول مارس تا ۳۱ اکتبر (۱۱ اسفند ۹۸ تا ۱۰ آبان ۹۹)، ساکنان این شهر ۲۹۵ هزار و ۱۰۳ فرم تغییر آدرس محل سکونت را پر کرده اند.

رقم دقیق، هر چه باشد، باید به این مساله توجه داشت که این حجم مهاجرت از زمان آغاز شیوع کووید – ۱۹ در شهر نیویورک در اوایل بهار سال جاری آغاز شد که بسیار بیشتر از سال های قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها از ماه مارس تا ژوئیه (اسفند ۹۸ تا تیر ۹۹)، ۲۴۴ هزار و ۸۹۵ درخواست تغییر آدرس به مقاصدی در خارج از این شهر ارائه شده که بیش از دو برابر ۱۰۱ هزار و ۳۴۲ مورد در مدت مشابه سال ۲۰۱۹ است.

به گفته کارشناسان، شیوع ویروس کرونا تنها عامل فرار از نیویورک نیست، بلکه مسائل دیگری چون نگرانی های اقتصادی، اوضاع نابسامان مدارس و افزایش جرم و جنایت به آن دامن زده است.

اطلاعات به دست آمده از اداره پست آمریکا نشان می دهد که بسیاری از افرادی که از نیویورک مهاجرت کرده اند، جزیره لانگ آیلند، وست چستر یا نیوجرسی را برای اسکان برگزیده اند.

داده ها مشخص نمی کند که آیا درخواست های مهاجرتی، موقتی است یا دائمی.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چندی پیش از بزهکاری در شهر نیویورک ابراز نگرانی کرد.

وی از دولت محلی خواست واحد ضد جرم در اداره پلیس شهر نیویورک را که پیشتر در سال جاری برچیده شده بود، دوباره دایر کند.

از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از ۱۱میلیون و ۲۲۶ هزار نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده و از این میان بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۲۵۶ نفر جان خود ار از دست داده‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا نیویورک مهاجرت ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیویورک مهاجرت ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا نیویورک مهاجرت ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه