Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۷۹ هزار و ۹۱۹ خانوار در طرح اقدام ملی تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند.

او بیان کرد: از تعداد کل کسانیکه ثبت‌نام کرده‌اند ۱۸ هزار و ۲۳۰ خانوار مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، شامل شیراز، مرودشت، جهرم و فسا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۶۲۶ خانوار از کسانیکه ثبت‌نام کرده‌اند مربوط به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت فارس هستند، گفت: ۴۱ هزار و ۸۵۶ خانوار نیز مربوط به شهر جدید صدرا است.

او با بیان اینکه وضعیت ۴۰ هزار و ۷۱۰ خانوار تاکنون بررسی شده‌ یا در حال بررسی‌های نهایی است، گفت: در مجموع بیش از ۱۰ میلیون متر مربع زمین برای این طرح در فارس در نظر گرفته شده که بخشی از این زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در اختیار بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین گفت: بخش عمده‌ای از بحث تامین مسکن در طرح اقدام ملی برای متقاضیان شهر شیراز، به شهر جدید صدرا واگذار شده و شرکت عمران صدرا پیگیر انجام این طرح است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی طرح اقدام ملی تولید مسکن فارس طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان

پویا تابعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: از سال ۸۴ تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۱۹۴ هزار مترمربع در روستاها انجام شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که در دولت سیزدهم و همچنین با احتساب برنامه امسال که حدود ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت بوده، دو میلیون و ۴۷۵ هزار مترمربع آسفالت روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در لرستان، بیان داشت: از سال ۹۶ تا قبل از دولت سیزدهم ۲۶۴ طرح هادی بازنگری شده، این در حالی است که در سه سال اخیر طرح هادی ۵۳۸ روستا بازنگری شده است.

تابعی با بیان اینکه این عدد دوبرابر دولت قبلی است، گفت: همچنین تا قبل از دولت سیزدهم، طرح هادی در ۵۴۰ روستای استان اجرا شده بود و این در حالی است که طی دولت سیزدهم طرح هادی در ۴۴۰ روستای استان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در بحث حساب ۱۰۰ امام و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان، طی سال گذشته ۲۶۰ واحد مسکونی را تعمیر و یا احداث کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده به‌صورت بلاعوض دراین‌رابطه حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 6080453

دیگر خبرها

  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • نهضت ملی مسکن در فارس پرشتاب و پیشران توسعه
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس