Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو در گزارشی این برد را "جشنواره گل شهرخودرو در مشهد" عنوان و اعلام کرد: شاگردان سید مهدی رحمتی در جریان آماده سازی خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال، ظهر امروز در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف تیم "آسمان کیا" که در لیگ دسته سه کشور حضور دارد رفتند و با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل حریف به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین قاسمی نژاد ۲ گل، رحمان جعفری سه گل، محمد علی فرامرزی، علی نعمتی و معراج پورتقی هرکدام یک گل برای شهرخودرو در این مسابقه به ثمر رساندند.
بابک سلامت دروازه بان شهر خودرو نیز که در نیمه دوم به میدان رفته بود، ضمن نمایش درخشانش موفق شد ضربه پنالتی حریف را بگیرد.
رحمتی در این مسابقه که در سه نیمه ۳۰ دقیقه ای برگزار شد، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان را به زمین فرستاد.
بر اساس اعلام این باشگاه، تیم شهرخودرو فردا به ریکاوری می پردازد و در ادامه تمرینات خود را برای بازی هفته دوم لیگ برتر آماده می‌کند.
شاگردان رحمتی شنبه هفته آینده در تهران به مصاف تیم پیکان خواهند رفت.

برچسب‌ها امین قاسمی نژاد مشهد لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد مشهد لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی امین قاسمی نژاد مشهد لیگ برتر فوتبال سید مهدی رحمتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد