Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با موافقت رئیس مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی و بنا به درخواست بیمه مرکزی مبنی بر اجرای مجدد طرح بخشودگی جرائم بند (ب) ماده ۲۴ قانون‌ بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ و در راستای کمک به آحاد جامعه به دلیل مشکلات ناشی از کرونا و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ بیمه، جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها از ۱۵ آبان تا ۳۰ اسفند بخشوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، موتورسواران دارای جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث می‌توانند صرفاً با خرید بیمه‌نامه با مدت اعتبار یک‌ساله از طرح بخشودگی ۱۰۰درصدی جرائم بهره‌مند شوند.

پربیننده ترین افزایش نرخ سپرده‌های بانکی صحت ندارد اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس نحوه محاسبه بهترین بیمه بدنه خودرو +استعلام قیمت آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذرماه/ کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا ۲صدم درصد مبلغ تراکنش است کاهش قیمت ارز بعد از انتخابات آمریکا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث خودرو موتورسیکلت بیمه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین! +عکس

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین خبر دادند.

به گزارش مشرق، نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیر زمین آغاز شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نشست کابینه جنگ رژیم اسرائیل در ساختمان مستحکم در زیر زمین در وزارت جنگ در تل آویو آغاز شد.

برگزاری نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی آن هم در زیر زمین همزمان با آغاز پاسخ کوبنده ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است.

خبر دیگر اینکه آژیر خطر در سنیر در اصبع الجلیل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • کوکی‌های شخص ثالث از کروم حذف می‌شوند؟
  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در زیر زمین! +عکس