Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب گفت: با امضای این تفاهم نامه، سامانه جامع روابط کار به منظور احراز هویت کارگران و کارفرمایان شروع به کار می کند که این موضوع، گام مثبتی در راه خدمت رسانی به جامعه کارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، خدمات غیر حضوری در اولویت برنامه های این بانک است و با شروع به کار این سامانه تلاش می کنیم به منظور ارائه خدمات مناسب همچون افتتاح حساب و احراز هویت جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با استفاده از خدمات الکترونیک، حضور آن ها در شعب را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
لله گانی تصریح کرد: این تفاهم نامه مزایای مثبتی دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران و جامعه کارگری و کارفرمایی از آن بهره مند می شوند و این آمادگی وجود دارد که علاوه بر احراز هویت، با شناسایی واحدهای تولیدی فعال دامنه همکاری های متقابل گسترش پیدا کند.
وی تأکید کرد: بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ای که داشته است بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات متنوع ریالی، ارزی، کارگزاری و بیمه به شرکت ها و واحدهای تولیدی را دارد و این تفاهم نامه، زمینه گسترش همکاری های متقابل را با جامعه کارگری و کارفرمایی کشور فراهم می کند.
در ادامه این مراسم، شاکرمی معاون امور روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم بیان داشت: سامانه جامع روابط کار برای رفاه حال بیشتر کارگران و کارفرمایان با همکاری بانک و وزارتخانه آغاز به کار می کند و امیدواریم با توجه به گستردگی شعب بانک در سراسر کشور، خدمات دهی مناسبی به آن ها ارائه شود.
وی افزود: با امضای این تفاهم نامه، کارگران و کارفرمایان در سراسر کشور می توانند برای احراز هویت و انجام امور بانکی خود از خدمات حضوری و غیر حضوری بانک رفاه کارگران استفاده کنند و این خدمات با سهولت در دسترس آن ها در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران تفاهم نامه جامعه کارگری احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک براساس شاخص‌های دوازده‌گانه تعیین شده به منظور ارزیابی عملکرد در خصوص میزان پیشرفت برنامه‌های تحولی در سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، با کسب بالاترین امتیاز (100 درصد) در بین 10 سازمان، بانک و صندوق زیرمجموعه، برای بار دوم حائز رتبه نخست شد.  

بر اساس این گزارش، "تدوین نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه‌های تحولی"، "اجرای مرحله اول از پرداخت مزایای انگیزشی بر اساس عملکرد"، "رفع نواقص احتمالی و به‌روزآوری نظام انگیزشی برای اجرای مرحله دوم"، "شناسایی فرایندهای کلیدی متناظر با اجرای برنامه‌های تحولی"، "تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، سامانه‌های فناوری اطلاعات و گلوگاه‌های فساد مرتبط با هر فرایند کلیدی"، "اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد وضع موجود و مقدار هدف‌گذاری شده تا پایان سال 1402"، "برنامه‌ریزی و اقدام جهت اصلاح فرایندهای کلیدی"، "تهیه فهرست مهم‌ترین قوانین و مقرراتی که باید برای اصلاح فرایند مورد بازنگری قرار گیرند"، "شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با برنامه‌های تحولی و تعیین موضوعات و محورهای اجرای نظام پیشنهادها"، "برگزاری فراخوان پیشنهادها برای حل مسائل مرتبط با برنامه‌های تحولی"، "ارزیابی و انتخاب پیشنهادهای برتر" و "پرداخت پاداش به نفرات برتر و تدوین برنامه‌ی عملیاتی برای اجرای پیشنهادهای منتخب"، این شاخص‌های دوازده‌گانه را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است، طراحی و اجرای برنامه تحولی این وزارتخانه از ابتدای سال 1402 با الگوی متفاوت و برمبنای سه محور اصلی "طراحی و اجرای نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه تحولی"، "شناسایی و بهبود فرایندهای کلیدی" و "طراحی و اجرای نظام پیشنهادها با اولویت برنامه‌های تحولی" در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • دستمزد کارگران در سال جاری تغییر می کند؟
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • آیا دستمزد کارگران تغییر می کند؟