Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:47:16 GMT

ژاکا:این یکی از بهترین بازی های سوئیس بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۷۳۹

ژاکا:این یکی از بهترین بازی های سوئیس بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا سوئیس برابر اسپانیا به تساوی یک بر یک رسید.

گرانیت ژاکا گفت: این یکی از بهترین بازی های ما بود. می دانستیم که اسپانیا از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. مدت طولانی بر بازی مسلط بودیم و متاسفانه فقط در چند دقیقه قبل از اتمام بازی کنترل را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره تکنیکی ادامه داد:امشب به اولین هدف خود رسیدیم. یعنی این که می توانیم مقابل بزرگان قدرت خویش را نشان دهیم. این ویژگی را باید در آخرین بازی خود مقابل اوکراین نیز نشان دهیم.

ژاکا سپس عنوان کرد: همیشه نمی توان خوب بازی کرد. همیشه نمی توان فوتبال جذابی ارائه داد. به خصوص وقتی مقابل تیم های باکیفیت قرارمی گیرید اما می توان با اطمینان بازی کرد. از نظر دفاعی قدرتمند بودیم و همه متحد جنگیدیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا سوئیس فوتبال عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شدت رقابت در فوتبال ایران همواره بالاست و حضور در جمع تیم‌های برگزیده اهمیت ویژه و فوق العاده‌ای دارد و اگر یک تیم قدیمی و صاحب سابقه و ریشه در فوتبال ایران در چنین موقعیتی باشد، دل کندنش از آن جایگاه بسیار دشوار خواهد بود و البته بخشی از هواداران فوتبال را نیز غمگین خواهد کرد.

این چیزی است که دارد برای صنعت نفت آبادان اتفاق می‌افتد. برای قعرنشین لیگ برتر که شاید تاوان بقای معجزه آسای فصل قبل خود را امسال می‌دهد.

آنها این هفته با سه گل مغلوب پرسپولیس شدند و جای‌شان را با نساجی عوض کردند؛ آم هم در شرایطی که بعد از پیروزی مقابل سپاهان و بازی خوب آنها مقابل استقلال خوزستان امیدواری به اردوی نفتی‌ها بازگشته بود‌.

این تصویری از لحظات شروع مسابقه در حوالی نیمکت آبادانی‌هاست که بازیکنان نفت درحال تشکیل حلقه اتحاد برای شروع بازی مقابل پرسپولیس هستند و تعداد زیادی عکاس و فیلمبردار این لحظه‌ها را ثبت می‌کنند. این امتیاز فقط مخصوص تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران است و بعید است در دسته‌های پایین‌تر چنین توجهی شامل حال شما بشود‌.

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم
  • بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم