Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:14:30 GMT

بازیگر «بچه مهندس» هم مجری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۸۴۸

بازیگر «بچه مهندس» هم مجری شد

به گزارش افکارنیوز،

سلمان فرخنده را با سریال‌هایی مثل "مینو" که ایفاگر نقش عماد بود همان جاسوس عراقی که دل به مینو می‌بازد، می‌شناسیم. او در فیلم "پنجاه قدم آخر" کیومرث پوراحمد شناخته شد، هر چند که پیش از این، روی صحنه نمایش فعالیت داشت و می‌نوشت و بازی می‌کرد.

سریال‌ها و فیلم‌های "رهایی"، "بچه مهندس 2" و "سرگشتگی" از دیگر آثاری‌ است که فرخنده ایفای نقش در آن‌ها را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری او را شبیه به خسرو شکیبایی می‌دانند؛ او خودش درباره این مقایسه می‌گوید: در وهله اول افتخار می‌کنم و اصلاً قابل قیاس نیستم با آن هنرمند بزرگ و ارزشمند سینما، تئاتر و تلویزیون؛ اما به نظرم شبیه بودن فقط به معنای صدا و تصویر نیست، رفتار و منش هم دخیل است.

او تأکید کرد: کسانی که برای مرتبه اول گفتند احتمالاً به خاطر صدایم بوده است. من هم در تئاتر تمرین بیان کرده‌ام و این صدا را از آموزه‌های تئاتری‌ام دارم. خسرو شکیبایی به عنوان یکی از بهترین و نوستالژیک‌ترین بازیگران ایرانی تا قرن‌ها می‌توان به حضورش افتخار کرد. بازیگری که تا نوک قله افتخار رفت، در او هم بازیگر را می‌دیدی و هم نقش را. از "روزی‌روزگاری" گرفته تا فیلم "هامون"، سریال "خانه سبز" و حتی "مدرس" که شاهکار عجیب و غریبی است. من خودم عاشق کارهایی مثل "هزار دستان" و "روزی روزگاری"، "میرزا کوچک‌خان جنگلی" و "ابن سینا" هستم که ماندگارند و سال‌ها تکرار هم می‌شوند برای مخاطب تازگی دارند.

فرخنده از شب گذشته، اجرای برنامه "دست در دست" شب‌نشینی پاییزی شبکه دو را برعهده گرفته در حالی که پیش از این هم برنامه‌های تلویزیونی را اجرا کرده است و تجربه این کار در کارنامه‌اش دیده می‌شود. این بازیگر و نویسنده تئاتر و تلویزیون درباره حضورش در فصل چهارم " بچه‌مهندس " گفت: هنوز معلوم نیست که من باشم یا خیر؛ البته که در سه فصل گذشته بوده‌ام و باید ببینیم شرایط و موقعیت‌ها به چه سمتی می‌روند. همه‌چیز به این موقعیت‌ها برمی‌گردد.

وی به سریال "پردیس" شبکه سه اشاره کرد و گفت: "پردیس" عنوان سریال دانشجویی است که این روزها بعد از مدتی به آنتن شبکه سه سیما رسیده و این اتفاق خوبی است. چرا که عده زیادی برای ساخت این سریال تلاش کرده‌اند و پخش آن خستگی این عده را از تنشان بیرون می‌کند. امیدوارم مخاطب ببیند و لذت ببرد. 

این بازیگر و نویسنده تئاتر و تلویزیون درباره اجرایش در برنامه "دست در دست" گفت: من فقط بازیگر نیستم و اساساً این‌طور به مقوله اجرا نگاه نکرده‌ام. متأسفانه در ایران این‌طور است که اگر کسی نقشی را بازی می‌کند تا آخر عمر قرار است همان نقش را تکرار کند و یا همان نقش به او پیشنهاد می‌شود. دوست داشتم در این کار باشم و سهمی در این کار همدلانه ایفا کنم. بچه‌ها ایده‌های خوبی داشتند تا "دست در دست" تلویزیون جایگاه خوبی را در نگاهِ مخاطب پیدا کند. 

وی افزود: برنامه گفت‌وگو محور است، مهمانانش مردم عادی‌اند و باید ببینیم در آینده آیتم‌های دیگری دارد و یا پیشنهادها و ایده‌های دیگری به دستمان می‌رسد اتفاقات متنوعی را مخاطب روی آنتن خواهد دید. قرار است فعلاً  15 قسمت باشد و بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری ساعت 23:30 تا 15 دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود.

فرخنده درباره اینکه چرا سریال‌ها تک و توک دیده می‌شوند، تأکید کرد: من در وهله اول نویسنده‌ام اما آن‌قدر روی کارِ نویسنده اعمالِ نظر می‌کنند که بیشتر نویسنده را کاتب فرض می‌کنند تا خود نویسنده باشد. طبیعتاً برای نوشتن فیلمنامه‌ها و سناریوهای خوب، نویسنده باید بتواند بنویسد وگرنه با وجود این روند، نقش‌ها و قصه‌هایمان همه شبیه به هم می‌شود. درباره دیده شدن یا ماندگار شدنِ سریال‌ها هم این بحث وجود دارد که ساعت پخش و شبکه خوب حائز اهمیت است اگر تنها بحث دیده شدن باشد. اما برای ماندگار شدن، باید اندیشه‌ورزی در فیلمنامه، عشق و همدلی در کارگردانی و بازیگری همه در خدمت هم باشند.

به گزارش تسنیم، شبکه دو شب‌نشینی پاییزی را با نام "دست در دست" به کارگردانی مهدی زنگنه و تهیه‌کنندگی هادی خدادی آغاز کرده است که به صورت زنده روی آنتن می‌رود. این برنامه در 15 قسمت به افراد تأثیرگذاری می‌پردازد که در بزنگاه‌های مختلف اجتماعی همراه مردم بوده‌اند. این افراد که می‌توانند صاحب نام یا چهره شناخته‌شده‌ای هم نباشند در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا گام‌های مؤثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

"دست در دست" که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفت‌وگو با چهره‌های حوزه‌‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می‌پردازد. تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تأثیرگذار و کسانی که در خیر پیش قدم بوده‌اند، پویش مردمی "قرار" با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

سوگل طهماسبی مهمان امشب این برنامه تلویزیونی است. در برنامه امشب "دست در دست" سلمان فرخنده علاوه بر گفت‌وگو با سوگل طهماسبی از دو بانوی نیکوکاری میزبانی می‌کند که در گروه جهادی شهید سیدضیا حسینی در منطقه 16 خزانه بخارایی از هر کمکی برای یاری به همنوع دریغ نمی‌کنند. این مهمانان نماینده گروهی 40 نفره‌اند که 9 سال سابقه خدمت در این منطقه را دارند و اقداماتی  مثل تهیه جهیزیه،کارگاه تولید ماسک، آموزش پیشگیری کرونا در محله‌ها، پزشکیاری و ... از جمله خدمات آن‌ها به شمار می‌رود.

این برنامه تلویزیونی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روانه آنتن می‌شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کیومرث پوراحمد خسرو شکیبایی تئاتر بچه مهندس خسرو شکیبایی مجری و بازیگر بازیگر بچه مهندس سلمان فرخنده دست در دست سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در برنامه «برمودا» در پاسخ به این سوال که شما از اعتماد به دیگران ضربه خوردید؟ آیا آن‌ها را بخشیدید؟ گفت: بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم. بله، برای آرامش حال خوبه خودم آن‌ها را بخشیدم. یکبار به حرم امام رضا (ع) رفتم و آنجا آن‌ها را بخشیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصّه‌هایم بگویم. آن زمان شروع تلخ اتفاقات زندگی‌ام بود.

صادقی ادامه داد: من پروسه سخت مادری را طی می‌کردم، ولی این قصه ناکام ماند و بسیار اذّیت شدم. اما در برنامه شاد صحبت کردم و خندیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند برنامه‌های تولیدی دو تا سه ساعت ضبط می‌شود، بعد از آن ۶۰ دقیقه درمی‌آورند. من سخت مورد قضاوت واقع شدم. هیچ سکویی هم نداشتم، تا از خودم دفاع کنم. اگرچه اطرافیانم در جریان بودند، ولی عوام نمی‌دانستند. الان هم که یکسری اتفاقات می‌افتد، باز نبش قبر می‌کنند. مثلاً می‌گویند او همان دختر پررویی است، که در «دورهمی» دور برداشته بود و اجازه صحبت نمی‌داد. مردم فکر می‌کردند من غمی ندارم و سرخوش و خوشحال هستم.

این مجری افزود: مخاطب هم گناهی ندارد. او آن چیزی را که می‌بیند، قضاوت می‌کند. اینکه یک سوالی پرسیده می‌شود و شما جوابی را می‌دهید، اما ابتدای آن را حذف می‌کنند، وسط گفتگو را منتشر می‌کنند. به همین دلیل، از مردم خواهش می‌کنم قبل اینکه قضاوت کنیم، از شعورمان وام بگیریم، اگر شعورمان به ما اجازه قضاوت را نداد، سکوت کنیم. اگر علاقه‌مند هستید درباره آن فرد بیشتر بدانید، خودتان تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه من بعد از برنامه خیلی آسیب دیدم، توضیح داد: آسیبی که در دل یک آسیب بودم. با وجود اینکه مردم از قضیه باخبر شدند، تعداد خیلی کمی از من درخواست حلالیت داشتند. با خودم گفتم من هیچ سالی دعوت کسی را قبول نمی‌کردم، چرا قبول کردم مهمان این برنامه باشم؟

به گفته صادقی، چون ایام کرونا حرم امام رضا (ع) تعطیل بود، من پشت حرم حضرت ایستادم و چند روزی مهمان امام رضا (ع) بودم. من ساعت‌ها به صحن حرم نگاه می‌کردم و گفتم تو کمکم کن!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید