Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:08:48 GMT

قطع گاز ۱۰ ساعته مناطقی از کارون

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۴۲۱۶

قطع گاز ۱۰ ساعته مناطقی از کارون

ایسنا/خوزستان شرکت گاز خوزستان در اطلاعیه‌ای از قطع گاز برخی مناطق در روز دوشنبه به مدت ۱۰ ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، شرکت گاز خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گاز مناطق کارون و کانتکس روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه) از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به دلیل تعمیرات اضطراری قطع می‌شود.

شرکت گاز خوزستان در این اطلاعیه از مشترکین درخواست کرد در زمان انجام تعمیرات، از دستکاری کنتور و رگولاتورهای منازل و اماکن، جداً خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شماره امداد گاز ۱۹۴ نیز به صورت شبانه‌روزی، آماده رسیدگی به درخواست‌های مشترکین و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در مواقع ضروری یا حوادث است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان گاز قطع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون

جام جم آنلاین - خوزستان، عالی پور مدیر درآمد شهرداری اهواز،رسول جامعی شهردار منطقه۲ و فرامرز نجف پور شهردار منطقه ۷ اهواز در دیداری صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ،از نگاه مسئولانه شهروئی و حمایت‌های همه جانبه ایشان از اجرای پروژه های عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت اظهار داشت:شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نسبت به مشارکت و پشتیبانی از پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهری اقدام نموده که همکاری در ساماندهی محل دفن پسماندهای برومی ، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت بخشی از این موارد می‌باشند.

حسن شهروئی با تاکید بر لزوم تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها در زیبا سازی شهر افزود : احداث دیوار بتنی در بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای صیانت از اراضی و تاسیسات صنعت نفت و کمک به زیباسازی منظر شهری، کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب با همکاری مناطق نفتخیز جنوب،پرداخت حق السهم عوارض شهرداری‌ها از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز کارون می‌باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگ ترین شرکت بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب است که در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جوامع پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • وقوع بارش‌های خفیف در خوزستان تا روز دوشنبه
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود
  • جریان گاز مناطقی از اصفهان ۲ روز قطع می‌شود