Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و سرخیو راموس، مدافع میانی و کاپیتان باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری قراردادشان با باشگاه های خود به پایان می رسد و هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد این دو ستاره صورت نگرفته است.
به گزارش آریا، منچسترسیتی در تابستان گذشته برای جذب لیونل مسی تلاش کرد اما این فوق ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سران منچسترسیتی علاقه دارند تا لیونل مسی و سرخیو راموس را در پایان فصل جاری به خدمت بگیرند و این انتقال برای آن ها سود اقتصادی بسیار زیادی خواهد داشت. به نقل از Gustavo Yarroch از ESPN، از آنجایی که قرارداد این دو بازیکن با باشگاه های خود در پایان فصل جاری به اتمام می رسد، سران منچسترسیتی می توانند در ماه ژانویه با آن ها وارد مذاکره شوند و پیش قرارداد خود را به این دو ستاره ارائه کنند و در صورت توافق ، سیتیزن ها می توانند در تابستان هر دوی آن ها را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.
آینده سرخیو راموس در هاله ای از ابهام قرار داشته و ممکن است این مدافع اسپانیایی و متعصب در پایان فصل و بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا شود. هنوز طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و اخباری در مورد نارضایتی سرخیو راموس از پیشنهاد فلورنتینو پرز و احتمال جدایی او در پایان فصل منتشر شده است. اما نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد یوونتوس در حال بررسی شرایط سرخیو راموس بوده و قصد دارد در صورت عدم توافق این بازیکن با رئال مادرید، برای خرید او اقدام کند. در روزهای آتی جلسه مهمی بین سرخیو راموس و مدیران رئال مادرید برگزار می شود که خروجی این نشست نقش مهمی در آینده کاپیتان لوس بلانکوس دارد.
ارکان باشگاه یوونتوس نیز در انتظار نتیجه این جلسه بوده و در صورت عدم توافق طرفین برای خرید سرخیو راموس اقدام خواهند کرد. به نظر می رسد سرخیو راموس خواهان قراردادی دو ساله بوده و باشگاه تنها یک سال به او پیشنهاد داده است. قرارداد سرخیو راموس در پایان فصل به اتمام می رسد و او از حدود یک ماه دیگر به صورت قانونی قادر به مذاکره با تیم های مختلف و حتی بستن پیش قرارداد است. سرخیو راموس علاوه بر کیفیت فنی بالا، نقش مهمی در اتحاد رختکن و رهبری تیم در داخل میدان دارد و بی شک جدایی او ضربه بزرگی به رئال مادرید خواهد زد. یوونتوس دو سال قبل موفق به جذب کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شد و حالا قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه را نیز جذب کند.
مشخص نیست که بالاخره بین رئال مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد توافق خواهد شد یا خیر و همچنان احتمال جدایی کاپیتان وجود دارد. سرخیو راموس از 4 ژانویه آزاد است تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. هنوز پیشرفتی در مذاکرات تمدید او با رئال حاصل نشده و هر احتمالی در مورد او را می توان متصور بود. طبق ادعای اسپورت، سران رئال در صورت جدایی راموس روی 3 بازیکن نظر مثبت دارند.
اولی پائو تورس مدافع ملی پوش 23 ساله ویارئال است؛ دومی اریک گارسیا مدافع کاتالان منچسترسیتی که سخت مورد توجه بارسا نیز قرار دارد و سومی دیوید آلابا. هر دو اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارند و نماینده های رئال مترصد فرصت هستند تا با انها وارد مذاکره شوند. علاقه رئال به اریک گارسیای 19 ساله در نوع خود جالب است. گارسیا محصول آکادمی لاماسیاست و بارسا تابستان امسال تلاش زیادی برای بازگرداندن او داشت ولی منچسترسیتی حاضر نشد مبلغ واگذاری او را کاهش دهد. گارسیا نیز در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و اگر پیشنهاد رئال جدی باشد، بین دو راهی بزرگی قرار خواهد گرفت. به این دو باید دیوید آلابا را هم اضافه کرد. مدافع اتریشی بایرن تا پایان فصل قرارداد دارد و مذاکرات تمدید او نیز متوقف شده است. مشکل بزرگ در راه جذب آلابا دستمزد بالای این بازیکن است. مشکلی که در مورد تورس و گارسیا وجود ندارد.

 




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی مسی راموس پایان فصل سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس

بایرن مونیخ و چندین باشگاه انگلیسی به جذب فرلاند مندی علاقه مند هستند.

طرفداری | در سایه علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس، بایرن مونیخ نیز به جذب فرلاند مندی فکر می کند.

به گزارش اکیپ، با توجه به جدایی احتمالی آلفونسو دیویس به مقصد رئال مادرید، بایرن مونیخ نیز به جذب فرلاند مندی علاقه دارد و در همین راستا، وارد کورس رقابت برای جذب این بازیکن شده است. این مسئله احتمال انجام معاوضه بین دو باشگاه برای انتقال دیویس و مندی را افزایش می دهد. گفتنی است چندین باشگاه انگلیسی از جمله منچستریونایتد و نیوکاسل به فرلاند مندی علاقه مند هستند و باشگاه هایی چون آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی نیز اخیراً در مورد او پرس و جو کرده اند.

از قرارداد فرلاند مندی با رئال مادرید تنها یک سال باقی مانده و او پیشنهاد تمدید قراردادی نیز دریافت نکرده، همین مسئله آینده بازیکن فرانسوی را تحت الشعاع قرار داده است. البته کارلو آنچلوتی خواهان حفظ فرلاند مندی است و انتظار می رود به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود. بازیکن در رئال مادرید بسیار خوشحال است و به زودی باید در مورد آینده تصمیم بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری