Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز عصر یکشنبه در نشست با فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر غرب استان گیلان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت مضاعف به مردم به عنوان یک معروف پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولان جز حقوق عامه مردم است، افزود: کمترین خدمات در حوزه حقوق شهروندی پاسخ به مطالبه‌گری مردم از مسئولان است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری نیز باید در چارچوب قانون و هوشمندانه و اثربخش باشد، تصریح کرد: گفتمان مطالبه‌گری باید در جامعه پویا باشد و به نظرم مهمترین راه اصلاح امور در جامعه از طریق مطالبه‌گری است.

به گفته سرافراز ۲۱ گروه جهادی با عضویت نخبگان و دانشگاهیان گیلان در حوزه امر به معروف تشکیل شده که در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، مطالبه‌گری از مسئولان، صنعت، امور شهری و محیط زیست و سایر نیازهای مردمی فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۰ مدیر دستگاه اجرایی و سایر دستگاه‌های مردمی، خدماتی و فرهنگی با انتخاب مردمی، کارشناسان و هیئت داوران به عنوان دستگاه‌های برتر امر به معروف و نهی از منکر شناسایی، انتخاب و معرفی می‌شوند، گفت: به این دستگاه‌ها تندیس و نشان «معروف» اعطا می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به تشکیل شعب ویژه قضائی حمایت از آمران به معروف در این استان گفت: حمایت حقوقی و قضائی از آمران به معروف در دستور کار است.

کد خبر 5072212

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان تالش امر به معروف و نهي از منكر ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد