Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعتی پیش فدراسیون فوتبال اسپانیا در خبری از مصدومیت بوسکتس خبر داد.

ستاره اسپانیایی در بازی شب گذشته مقابل سوئیس در دقیقه 72 مصدوم شد که طبق گفته فدراسیون فوتبال اسپانیا این آسیب در ناحیه رباط زانوی پای چپ است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا زمان دقیقی برای مدت مصدومیت بوسکتس اعلام نکرد و گفت که فردا ام‌آر‌آی گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آ.اس مدعی شد که بوسکتس به مدت 3 هفته از میادین دور خواهد بود.

به این ترتیب این ستاره در جدال حساس مقابل اتلتیکومادرید حضور نخواهد داشت.

همچنین طبق گفته آ.اس اگر 3 هفته از میادین دور باشد، این ستاره بارسلونا دیدارهای دیناموکیف، اوساسونا و فرنتس‌واروش را نیز از دست خواهد داد.

البته میرالم پیانیچ نیز در ترکیب بارسلونا حضور دارد که می‌تواند در کنار دی‌یونگ خط میانی کومان را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا فدراسیون فوتبال اسپانیا سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور که همراه رئال مادرید برای بازی فرداشب مقابل منچسترسیتی آماده می‌شود مورد خشم طرفداران بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود اما طرفداران آبی اناری پوشان از این فرصت استفاده کرده تا علیه ستاره رئال مادرید شعار بدهند.

تصاویری از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مونتخوئیک منتشر شده که ازدحام طرفداران بارسلونا را نشان می‌دهد. در میان شعارهایی که برای حمایت از بارسا سر داده شده، آن‌ها شعار "مرگ بر وینیسیوس" را یکصدا فریاد می‌زنند که غیرمنتطره است.

پیش از این بازی طرفداران بارسا علیه عثمان دمبله هم موضع گرفته بودند اما خشم علیه وینیسیوس غیرقابل پیش بینی بود. بارسایی‌ها به دلیل انتقال دمبله به پاری سن ژرمن و جدایی ناگهانی در تابستان 2021 از این ستاره فرانسوی عصبانی هستند.

وینیسوس طی ماه‌های گذشته در لالیگا با شعارهای نژادپرستانه برخی تیم‌‎های لالیگایی مانند والنسیا و اتلتیکومادرید مواجه شده بود اما این اولین باری بود که برای این بازیکن برزیلی آرزوی مرگ می‌کردند.

دیگر خبرها

  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم