Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام، مایکروسافت امروز در گزارشی اعلام کرد که عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس رسما به موفق‌ترین عرضه کنسولی تاریخ این شرکت تبدیل شده است. این شرکت می‌گوید در ۲۴ ساعت نخست عرضه که در ۴۰ کشور دنیا رخ داده دستاوردهایی حاصل شده که نظیر نداشته است.

مایکروسافت در نسل جدید بیشتر از هر نسل دیگری کنسول جدید فروخته و ایکس باکس سری ایکس بیشترین درصد جذب بازیکنان جدید را در زمان عرضه به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عرضه بیش از هر زمان دیگری بازی انجام شده و تعداد کل بازی‌های هر چهار نسل ۳۵۹۴ عدد بوده که بیشترین رکورد انجام بازی در زمان عرضه یک کنسول را رقم زده است.

یکی از جالب‌ترین نکات عرضه کنسول‌های جدید مایکروسافت سهم ۷۰ درصدی سرویس ایکس باکس گیم پس در میان دارندگان ایکس باکس سری ایکس و سری اس است. البته این اتفاق آن‌قدرها عجیب نیست چون ایکس باکس گیم پس در واقع از دلایل اصلی خرید کنسول مایکروسافت به حساب می‌آید. گیم پس با ارائه کتابخانه بزرگی از بازی‌ها سرویسی ارزشمند و مقرون به صرفه است که به تنهایی می‌تواند عامل فروش کنسول‌ها باشد.

هفته گذشته بیش از ۴۰ بازی جدید و بهینه‌سازی‌شده از جمله Yakuza: Like a Dragon، «واچ داگز: لیجن» و «اساسینز کرید والهالا» برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد. این عناوین پرطرفدار از دیگر دلایلی به حساب می‌آیند که کاربران را به خرید کنسول‌های جدید مایکروسافت سوق داده‌اند.

مایکروسافت می‌گوید به‌زودی کنسول‌های بیشتری را به خرده‌فروشی‌ها می‌فرستد تا مطمئن شود که تمام کاربران بتوانند دستگاه مدنظر خود را خریداری کنند. این شرکت در پستی نوشت:

می‌دانیم که همه کاربران نتوانستند به‌سرعت ایکس باکس سری ایکس یا سری اس را تهیه کنند و سخت در تلاشیم تا با کمک همکاران‌مان در سراسر دنیا بتوانیم بیشترین تعداد کنسول ممکن را در طول زمان عرضه کنیم و از شما می‌خواهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان عرضه دستگاه مستقیما با خرده‌فروشی‌های محل خودتان در ارتباط باشید.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی مایکروسافت ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس زمان عرضه سری اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)