Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ‌ها درصدد هستند پس از جذب بازیکن، نام عیسی آل کثیر را از فهرست نفرات خود خارج کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شادی گل جنجالی خود در بازی با ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شد.

سرخ‌ها پس از این اتفاق، به کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند که در هر ۲ کمیته بازنده شدند و حالا درصدد هستند تا پرونده آل کثیر را به دادگاه عالی ورزش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا نام آل کثیر را تا نیم فصل از فهرست خود خارج کنند. البته این اتفاق پس از جذب بازیکن رخ می‌دهد و مدیران این باشگاه نام عیسی آل کثیر را از فهرست نفرات خود خارج می‌کنند.

آل کثیر درماه‌های اخیر عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و یکی از ستاره‌های این تیم در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر یحیی گل محمدی عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر