Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@15:33:52 GMT

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار موبایل+ جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۶۵۱۷

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار موبایل+ جدول

با کاهش نرخ ارز و ریزش قیمت‌ها در بازار‌های موازی طلا و سکه بازار موبایل نیز از این ریزش قیمت‌ها در امان نماند و از ابتدای هفته جاری استارت ریزش قیمت را زد تا جایی که آیفون اس‌ای با ظرفیت ۶۴ گیگابایت از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۱۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۱ پرومکس نیز در حالی امروز ۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان قیمت دارد که این موبایل در هفته گذشته ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل‌های برند اپل میلیونی است سایر برند‌های موبایل ریزش قیمت چشمگیری را طی یک هفته اخیر تجربه نکرده‌اند به طوری که سامسونگ گلکسی آ۵۱ از ۸ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده است و یا سامسونگ گلکسی زد فلیپ نیز در حالی امروز ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد که این موبایل در هفته گذشته در محدوده قیمتی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ تا ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی قرار داشت.

در حالی که ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل‌های برند اپل میلیونی است سایر برند‌های موبایل ریزش قیمت چشمگیری را طی یک هفته اخیر تجربه نکرده‌اند

در بین انواع موبایل‌های برند شیائومی نیز شیائومی رد می‌نوت ۸ پرو از ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۷ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی رد می‌نوت ۹ اس نیز از ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان در هفته گذشته امروز به قیمت ۷ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسیده است و در این بین انواع موبایل‌های برند هواوی، اما طی یک هفته اخیر ثبات قیمت را تجربه می‌کنند و قیمت آن‌ها با نوسانات شدیدی همراه نبوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشی قیمت گوشی موبایل نرخ ارز نرخ طلا قیمت روز گوشی قیمت گوشی سامسونگ قیمت گوشی اپل قیمت گوشی شیائومی پارسی خبر هزار تومان در هفته گذشته امروز به قیمت هزار تومان رسیده قیمت ها در بازار موبایل های برند ریزش قیمت ها بازار موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از اقتصاد آنلاین با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۹,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۲۷,۰۰۰ ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۸,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۶۰,۰۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۷,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱,۰۰۰ ۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۰,۰۰۰ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۱۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898507

دیگر خبرها

  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت