Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی زیادی نیست که سری جدید گوشی‌های آیفون وارد بازار شده‌است و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است، اما در این مدت کوتاه مشکلات و نواقص زیادی داشته است که مورد توجه کاربران این مدل گوشی‌ها قرار گرفته و در صفحات اجتماعی به بازنشر این ایرادات پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد قابل توجهی از دارندگان جدید آیفون ۱۲ به خصوص iPhone 12 Mini از زمان دریافت تلفن‌های خود مشکلات حساسیت قفل صفحه یا Lock Screen را گزارش دادند. انجمن MacRumors دارای یک صفحه در فضای مجازی است. در این صفحه پستی با موضوع Reddit به اشتراک گذاشته‌شده‌است، جایی که کاربران مشکلاتی مشابه با این موضوع را گزارش می‌دهند.

بیشتر بخوانید

آیفون ۱۲ مینی کالبدشکافی شد

به طور خاص، این مشکل قفل صفحه برای بیشتر کاربران هنگام کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا با استفاده از انگشت شست برای باز کردن قفل دستگاه یا فشار دادن دکمه‌های دوربین در Lock Screen، آشکار می‌شود. صفحه نمایش همیشه با هل دادن انگشت شست به سمت بالا برای باز کردن قفل موثر واقع نمی‌شود. انگشتان دیگر دست شانس بیشتری برای باز کردن قفل دارند و این مشکلات حساسیت برای باز شدن قفل منتفی می‌شود.

برخی از کاربران حدس می زنند که عدم پاسخگویی می‌تواند مربوط به هدایت یا اتصال به زمین باشد، زیرا گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد وقتی گوشی به یک شارژر دیواری وصل می‌شود یا هنگام لمس کردن گوشی بدون قاب، این مشکل خود به خود برطرف می‌شود. با این حال، هنوز اتفاق نظری درباره علت ایجاد این مشکلات و اینکه آیا مربوط به سخت‌افزار یا نرم افزار است، وجود ندارد؛ اما امیدوارم که این مشکلات مربوط به بخش نرم‌افزاری باشد که اپل می‌تواند با یک به روزرسانی برای حل این مشکل اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون ۱۲ آیفون 12 مشکلات گوشی گوشی آیفون برای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر‌ صفحه‌ نخست‌ روزنامه‌های‌ امروز‌ را‌ مشاهده‌کنید.

دیگر خبرها

  • همشهری جمعه
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • تصاویر‌ صفحه‌ نخست‌ روزنامه‌های‌ امروز‌ را‌ مشاهده‌کنید.
  • صفحه اول روزنامه های 30 فروردین1403
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13