Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان رسول کربکندی، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور تعداد زیادی گلر در تیم ملی فوتبال گفت: برخلاف دوره‌های قبلی جام جهانی که تیم ملی فوتبال مشکل دروازه بانی داشت، خوشبختانه در این دوره از مسابقات جام جهانی، دروازه بانان خوبی دارد. البته سرمربی تیم ملی فوتبال باید وضعیت دروازه بان اول تیمش را مشخص کند تا گلر با اعتماد به نفس درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به نظرم این درست نیست که اسکوچیچ در هر بازی تیم ملی، یک دروازه بان را تست می‌کند و از همه گلرها استفاده می‌کند. مشکل این است که دروازه بان اول و دوم تیم ملی مشخص نیستند و این موضوع باعث می‌شود که دروازه بانان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. به نظرم ثبات در دروازه بانی تیم ملی باید وجود داشته باشد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.
کربکندی درباره ارزیابی خود از امیرعابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم عابدزاده اعتماد به نفس خوبی دارد و مانند پدرش احمدرضا عابدزاده روحیه بالایی دارد. البته برای یک دروازه بان مهم است که آیا گلر اصلی تیمش است یا نه!

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم سرمربی تیم ملی فوتبال باید هر چه سریع‌تر دروازه بان اصلی را مشخص کند تا با روحیه بالا برای بازی‌های اصلی تیم ملی آماده شود.
بیرانوند ثبات بیشتری در تیم ملی فوتبال داشته است

وی درباره اینکه کدام یک از دروازه بانان، شایسته حضور در درون دروازه تیم ملی هستند، تصریح کرد: به نظرم بیرانوند ثبات بیشتری در درون دروازه تیم ملی فوتبال داشته و جام جهانی قبلی نیز بازی کرده و میدان دیده‌ تر است. البته دیگر گلرها از جمله نیازمند، لک، مظاهری و عابدزاده در یک سطح هستند. البته مشخص نیست چرا از بیرانوند در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود، شاید او مصدوم باشد که قادر به همراهی تیم ملی نیست.

کربکندی در پایان گفت: به هر حال تیم ملی فوتبال، دروازه بانان خوبی در اختیار دارد و این گلرها می‌توانند پشتوانه‌ای برای هر تیمی باشند. به نظرم درست نیست که دروازه بانان تیم ملی به نوبت در درون دروازه قرار بگیرند و باید تیم ملی یک دروازه بان اصلی داشته باشد تا گلرها از بلاتکلیفی در بیایند.

کد خبر 565348 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال دروازه بانان درون دروازه دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)



منبع:پیج lezzate.football

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم) تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی (فیلم) لحظات دیوانه وار در جریان مسابقات فوتبال (فیلم)

دیگر خبرها

  • سوپرمن‌های فوتبال
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم