Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:مجتمع راکد پرورش قارچ مروارید در شهرستان  صحنه به ظرفیت۴۲۰تن سالیانه در فاز اول راه اندازی شد.

او گفت:این مجتمع دارای ۱۲ سالن پرورش قارچ بوده که در هر سالن به صورت طبقاتی اقدام به پرورش قارچ با تکنولوژی و امکانات جدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی گفت:برای راه اندازی این مجتمع ۸میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته که شامل یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان دریافت تسهیلات و مابقی آورده مجری طرح است .

او افزود: این مجتمع در فاز اول راه اندازی اشتغالزایی مستقیم ۳۲نفر را فراهم کرده است.

حاتمی  گفت: راه اندازی این مجتمع نمونه‌ای خوب از تلاش و همت به سمت تحقق جهش تولید است.

 حاتمی با بیان اینکه برنامه سه ساله سازمان توسعه بخش کشاورزی و ارتقاء تولید است افزود؛ هدف پایداری تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال می‌باشد که بخش کشاورزی پتانسیل بالایی جهت اشتغالزایی دارد.

او گفت: راه اندازی واحد‌های راکد یکی از برنامه‌های اولویتدار سازمان بوده و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را جهت بازگشت به چرخه تولید و اشتغال حمایت می‌ کنیم.


انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی اشتغال جوانان پرورش قارچ راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۵۰ تن ماهی سردآبی در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی استان یزد تولید و به بازار مصرف عرضه شد.    محمد علی حاتمی زاده ادامه داد: یکی از کسب و کار‌های تولیدی که خیلی سریع به سود دهی می‌رسد پرورش ماهیان سردآبی به خصوص ماهی قزل آلا در شرایط آب و هوایی این منطقه است که تولید آن در تمام شهرستان‌های استان با استفاده از منابع ذخیره آبی انجام می‌شود.    وی اظهار داشت: افزایش قیمت نهاده‌های شیلاتی، خاموشی چاه‌های کشاورزی و نوسانات قیمت زیرساخت‌های احداث واحد‌های جدید از جمله مشکلات موجود برسر راه تولید آبزیان در استان یزد است.    رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات بانکی کم بهره و حمایت از تولیدکنندگان خرد با تشکیل اتحادیه پرورش دهندگان آبزیان از برنامه‌های جهادکشاورزی است.

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی همدان به تولید
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد