Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود شکست او حذف انگلیس، سرمربی این تیم گفت تیمش عالی بازی کرده و به تمجید از ستاره آستون ویلا پرداخت.

جک گریلیش 25 ساله، در شکست 2-0 انگلیس مقابل بلژیک در لیگ ملت های اروپا برای اولین بار از ابتدا در ترکیب سه شیرها قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. به گزارش بی بی سی اسپورت، گرت ساوتگیت پس از حذف تیمش از لیگ ملت های اروپا، از ستاره آستون ویلا تمجید کرد:

فوق العاده بود که امروز او را در زمین دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توانم به اندازه کافی از عملکرد فوق العاده او بگویم. فکر می کنم عملکرد او عالی بود. با توجه به غیبت استرلینگ و رشفورد، ما از نظر سرعت به مشکل برخوردیم اما نمی توانم از عملکرد هجومی تیم ناراضی باشم. می دانستم او چنین عملکردی خواهد داشت. جک در زمین شجاعت زیادی دارد. در فضای بسته خیلی خوب توپ را به حرکت در می آورد. تکنیک او به کارِ تیم آمد. می دانستیم با حضور او ضربات آزاد زیادی به دست می آوریم. فکر می کنم او عالی بازی کرد و باید خوشحال باشد. برای او توضیح دادم که خواسته های ما چیست. 

آیا با این عملکرد، گریلیش جایگاه خود را در بازی های آینده انگلیس تثبیت کرد؟

بله، صد در صد. 

ساوتگیت در واکنش به حذف از لیگ ملت ها گفت:

ما شکست خوردن را دوست نداریم اما باید به شدت از تیم تمجید کنم. آنها در تمام طول بازی برای حریف مشکل ساز شدند و به سختی شکست خوردند. فکر می کنم ما عالی بازی کردیم. نمی توانم به اندازه کافی از بازیکنان تمجید کنم. اگر در سطح امروز بازی کنیم، فکر می کنم پیروزی های ما بسیار بیشتر از شکست های ما خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم، بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از مصاف تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: سپاهان تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان خلاقی دارد اما در بازی امروز و پس از پنالتی سپاهان، مقاومت ما شکسته شد، بعد از دریافت گل کمی بازتر بازی کردیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم اما برای ما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان دو پنالتی کاملاً واضح گرفته نشد. این‌ها در بازی طبیعی و البته شاید هم شانس من است.

وی افزود: بازی تقریباً درستی ارائه کردیم. هدف‌مان در بخش اصلی جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کردند، به‌نظرم در بدنه‌ها کم‌تر به سپاهان موقعیت دادیم. کوبل داوری موقعیت‌های پنجاه پنجاه را برای تیم ما نگرفتند و پنالتی سخت‌گیرانه بر ضد ما گرفته شد. به عقیده من اخراج کمال کامیابی‌نیا در تقابل با هوادار نیز سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به‌نظر من این بازی کیفیت مدنظر دربی اصفهان را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم. البته شاید این نوع بازی باب‌میل من نباشد اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر از تقابلی که امروز برگزار شد پیش برود.

محمد ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم. بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم. هفت بازی دیگر در لیگ‌برتر پیش‌رو داریم و امیدوارم در نهایت با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را برای باشگاه ذوب‌آهن در لیگ‌برتر کسب کنیم.

کد خبر 745596

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • الگری: از عملکرد کیه زا راضی هستم؛ در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد ارزش دارد!
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!