Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@18:53:40 GMT

جدول/قیمت رهن و اجاره در شمال و جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۸۵۹۸

جدول/قیمت رهن و اجاره در شمال و جنوب تهران

رویداد۲۴  تحقیقات میدانی از فایل‌های بازار اجاره در مناطق مختلف و مقایسه دو نیمه‌جنوبی و شمالی پایتخت نشان می‌دهد: این روز‌ها متقاضیان بازار اجاره در مناطق جنوبی بعضا با کمبود فایل و محدودیت در انتخاب واحد مسکونی مدنظر مواجه هستند.

 در مقابل فایل‌های پیشنهادی اجاره در مناطق شمالی نسبتا قابل‌توجه است. به‌نظر می‌رسد به‌دنبال رشد قابل‌توجه اجاره‌بهای پیشنهادی از سوی مالکان در برخی از مناطق و محلات مصرفی نیمه شمالی شهر تهران، گروه زیادی از مستاجران این مناطق به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره‌بهای پیشنهادی، به بازار اجاره در مناطق جنوبی‌تر متمایل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که هم‌اکنون تعداد فایل‌های عرضه شده در سامانه مجازی معرفی فایل‌های اجاره مسکن در برخی از محلات و مناطق مصرفی نیمه‌جنوبی شهر تهران کاهش یافته و نسبت به فایل‌های اجاره مسکن مناطق مصرفی نیمه‌شمالی کمتر است. به گفته برخی مشاوران املاک این مناطق یکی از دلایل کمبود فایل اجاره در مناطق جنوبی می‌تواند مراجعات سنتی برخی موجران باشد و مستاجرانی که به‌صورت حضوری در جست‌وجوی ملک مورد نظر هستند احتمالا با تنوع بیشتری از فایل‌های پیشنهادی در این مناطق مواجه می‌شوند. منبع: دنیای اقتصاد لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، بازار مسکن ، قیمت مسکن سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازار مسکن قیمت مسکن قیمت سکه اجاره در مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد