Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دور دوم گروه الف لیگ دسته یک والیبال با برتری نمایندگان خراسان مقابل حریفان خود به پایان رسید.

دور دوم مسابقات گروه الف لیگ دسته یک والیبال کشور با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های اشتادسازه مشهد، فولاد نیشابور، مس رفسنجان و سروقامتان همدان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فولاد نیشابور و شهرداری جوان ارومیه در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان علی نقدی در پایان با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کردند. فولادی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۳۰ بر ۲۸ به برتری رسیدند. شهرداری جوان ارومیه نیز تنها در ست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد.

مس رفسنجان و ملوان تهران در سالن شهید بهشتی مشهد دیدار کردند. در حالی که مس رفسنجان دو ست نخست بازی را به ملوان واگذار کرده بود توانست در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز شود. مس رفسنجان در ست‌های سوم، چهارم و پنجم و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۸ به برتری رسید. ملوان تهران نیز در دو ست نخست و با نتایج ۳۵ بر ۳۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

تیم‌های سروقامتان همدان و مقاومت تهران در سالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم همدانی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. سروقامتان همدان در ست‌های اول، دوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد. مقاومت تهران نیز تنها در ست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد.

اشتادسازه مشهد و تخت جمشید مرودشت در سالن مهران دیدار کردند که در پایان شاگردان حامد صمدی توانستند با یک برد قاطع، نخستین پیروزی خود در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور را جشن بگیرند. مشهدی‌ها در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف شیرازی خود را مغلوب کردند.

مسابقات گروه الف لیگ دسته یک والیبال کشور به میزبانی مشهد و در دو سالن مهران و شهید بهشتی برگزار می‌شود. تمام تیم‌ها در گروه الف در روز دوشنبه، ۲۶ آبان ماه استراحت دارند و از روز سه‌شنبه در دور سوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فولاد نیشابور روز سه‌شنبه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت و اشتادسازه مشهد در دور سوم استراحت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال لیگ دسته یک والیبال نتایج ۲۵ مس رفسنجان پیروز شد گروه الف ۲۵ بر ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید

خیبر خرم‌آباد به یکه‌تازی خود در لیگ دسته اول فوتبال ادامه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران امشب (چهارشنبه) با 9 دیدار پیگیری شد .

با نتایج امروز، خیبر خرم‌آباد با 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید و چادرملو با 54 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند. بعد از این دو تیم، فجر سپاسی با 51 و نفت مسجدسلیمان با 49 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

 نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نفت و گاز گچساران 2 - شاهین بندرعامری صفر

داماش گیلانیان 2 - مس شهر بابک یک

خوشه طلایی ساوه صفر - خیبر خرم‌آباد یک

نفت مسجدسلیمان 2 - شهر راز شیراز یک

مس کرمان 2 - آریو اسلامشهر صفر

پارس جنوبی جم یک - چادرملوی اردکان 2

مس سونگون ورزقان یک - استقلال ملاثانی صفر

فجر سپاسی شیراز یک - دریا کاسپین بابل صفر

سایپا صفر - شهرداری آستارا یک

 

 

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد