Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-30@01:50:20 GMT

محمد صلاح به شهر ساحلی مصر منتقل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۹۹۵۰

محمد صلاح به شهر ساحلی مصر منتقل شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول این روزها بعد از ابتلایش به ویروس کرونا در مراسم عروسی برادرش در هتلی در قاهره قرنطینه بود.

در جدیدترین خبر فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد صلاح برای گذراندن دوران قرنطینه و آسایش خود به شهر ساحلی الجونه منتقل می شود تا در این شهر با آسایش بیشتری این دوران را پشت سربگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام پزشک تیم ملی مصر صلاح قرار است تا زمان منفی شدن تست کرونایش در این کشور بماند و بعد از بهبودی می تواند به انگلیس سفر کند و به تیم لیورپول ملحق شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر محمد صلاح لیورپول ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  مرد جوان ۲۳ ساله در شهرستان مراغه، ظهر امروز در هنگام کار با ادوات کشاورزی از ناحیه زانوی پای چپ، دچار شکستگی و قطع عضو شد.

با حضور امداد گران، اقدامات اولیه برای جلوگیری از خونریزی، آتل بندی و فیکس کردن پای حادثه دیده انجام شد.

مصدوم سپس به بیمارستان سینای مراغه منتقل و پس از سرم تراپی و اکسیژن تراپی در حالت هوشیاری کامل از طریق فرودگاه سهند و با حضور اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافت.

احمدی رئیس فرودگاه سهند گفت: مصدوم پس از اقدامات اولیه به فرودگاه سهند منتقل و پس از حضور بالگرد اورژانس تبریز در این فرودگاه به فرودگاه تبریز و سپس به بیمارستان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • حافظ قرآن اتیسمی که داوران محفل را حیرت زده کرد+ فیلم
  • تصادف یک اتوبوس مدرسه در آمریکا
  • احتمال همکاری رئال مادرید با ژابی آلونسو برای دوران پسا آنچلوتی
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • خستگی، خواب آلودگی و واژگونی علت اصلی تصادفات کرمان
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟