Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید روانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله خودروهای سمند با قیمت ۱۱۸ میلیون و پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان به دارندگان تاکسی های فرسوده ارائه می شود.

وی اضافه کرد: میزان عرضه خودروهای نو برای تاکسیرانان در این مرحله به ظرفیت ایران خودرو بستگی دارد.

رییس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: این امر در راستای کاهش مشکلات رانندگان تاکسی و بهبود کیفیت خودروهای عمومی در سطح شهر انجام می شود چراکه خودروهای عرضه شده دارای استاندارد سوخت یورو ۵ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روانبخش گفت: صاحبان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با مراجعه به اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه، نسبت به جایگزینی خودرو اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نوسان قیمت، در این مرحله طرح اقساطی وجود نداشته و ثبت نام به صورت نقدی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، بیش از پنج هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه تردد می کند که حدود ۴۰ درصد آنها، نیازمند بازسازی است.

ارومیه بیش از ۱۱ میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه تاکسی آذربایجان غربی ارومیه شهرداری ارومیه تاکسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲