Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۶۴واحدی (۰.۰۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۰۸درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۰۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۱۱نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۶میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «خساپا»، «فملی»، «شپنا»، «شتران»، «حکشتی» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد های «بپیوند»، «وپویا»، «شاروم»، «زملارد»، «گدنا»، «بگیلان» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به دو هزار و ۵۴۰میلیارد تومان رسید.

 

 

 

 

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو خساپا فملی شپنا شتران ایران خودرو خودرو سایپا فولاد بورس فرابورس فملی فولاد مبارکه اصفهان پالایش نفت اصفهان خساپا شپنا ارزش معاملات حکشتی ملی صنایع مس ایران وپویا آریا بورس امروز زملارد بگیلان بپیوند وضعیت بورس امروز شاروم گدنا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در جلسه‌ای که سازمان بورس در روز یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار برگزار کرد، مقرر شد تا دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی تا (امروز سه شنبه ۲۸ فرودین ماه ۱۴۰۲) به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور برای یک روز دیگر تمدید شد.

بنابراین گزارش، از دو روز قبل همزمان با افزایش ریسک‌های سیستماتیک، احتمال رفتارهای هیجانی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران در بازار سرمایه، سازمان بورس تصمیم گرفت دامنه نوسان نمادهای بورس و فرابورس را از هفت درصد به مثبت و منفی یک درصد محدود کند.

کد خبر 845015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شاخص کل بورس بورس تهران

دیگر خبرها

  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند