Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: متأسفانه کرونا و عدم مشخص بودن تاریخ مسابقات باعث شده کج‌دارُ مریز کار را پیش ببریم.

هادی ساعی در گفت‌گو با میزان، درباره تمرینات تیم ملی تکواندو اظهار داشت: فعلاً تمرینات در حال پیگیری است و به دلیل اینکه هیچ تاریخی برای برگزاری مسابقات مشخص نشده، فقط تمرینات عمومی را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه کرونا تمام کشور‌ها را مجبور کرده کج‌دارُ مریز کار را پیش ببرند و ما هم از قاعده مستثنی نیستیم.

وی افزود: اینکه بچه‌ها نمی‌دانند چه زمانی قرار است روی شیاپ چانگ بروند از نظر روحی کمی روی آن‌ها تأثیر گذاشته و ما هم مجبوریم قید تمرینات فشرده را بزنیم، چون اگر ورزشکار به اوج برسد، اما در مسابقات شرکت نکند تاثیرات منفی خواهد داشت.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در پاسخ به اینکه چه نظری در خصوص برگزاری لیگ دارد، گفت: نباید صورت مسأله را پاک کنیم، چون بسیاری از ورزشکاران تنها منبع درآمدشان همین مسابقات است. بدیهی است که لیگ امسال کیفیت همیشه را ندارد و با شرایط خاصی برگزار می‌شود و باید پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

پرافتخارترین المپین ورزش ایران تصریح کرد: اگر لیگ امسال برقرار باشد، بیشتر برای حفظ آمادگی برخی تکواندوکاران و درآمد آن‌ها خواهد بود و فایده زیادی برای تیم ملی ندارد. متاسفانه شرایط خاصی پدید آمده و هرکاری که می‌خواهیم انجام دهیم با پدیده شومی به نام کرونا برخورد می‌کنیم.

ساعی در واکنش به اینکه در صورتی تعطیلی قطعی تهران آیا اردو‌های تیم ملی هم تعطیل می‌شود، خاطرنشان کرد: به هر حال کسانی که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند قطعا در خصوص ورزش هم برنامه‌هایی دارند. فکر می‌کنم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این خصوص برای تمام رشته‌ها تصمیم خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت سهمیه‌های کسب شده در المپیک ۲۰۲۰

انتهای پیام/

برچسب ها: هادی ساعی تیم ملی تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی تیم ملی تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برخورد با مراکز غیرقانونی سقط جنین و اشخاصی که به سقط غیرقانونی جنین کمک می‌کنند، در استان زنجان به‌صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه جوانی جمعیت با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب منجر به شکل‌گیری گفتمانی در این خصوص شده و تأثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت، هرچند اقدامات در ابتدا سرعت لازم را نداشت.

وی گفت: کمترین تعداد ولادت در خصوص نرخ جایگزینی جمعیت در سال‌های اخیر، مربوط به سال ۹۸ با ۱۱ درصد کاهش بود، اما روند مذکور با توجه به آمار سال ۱۴۰۲ و رسیدن به ۱/۵ درصد کاهش، حاکی از بهبود نسبی اوضاع و توقف شیب نزولی کاهش موالید در استان بوده و نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است.

معاون استاندار زنجان تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول باید اهتمام بیشتری در زمینه تسهیل ازدواج و فرزندآوری داشته باشند تا این روند ارتقا پیدا کند.

رفیعی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی و خیریه‌های متعددی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در استان وجود دارند که هم در زمینه فرهنگ‌سازی و هم اقدامات حمایتی فعالیت می‌کنند و در این زمینه اثرگذار هستند، گفت: دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند.

وی تصریح کرد: در کنار اجرای طرح نفس (نجات و حفظ جنین سالم از سقط) و به منظور مقابله با سقط غیرقانونی جنین در استان، کارگروهی تشکیل شده که به‌صورت جدی و با پشتیبانی دستگاه قضائی، با تمامی مراکز و اشخاصی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌شود.

کد خبر 747285

دیگر خبرها

  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • اردیبهشت کجا سفر بریم؟