Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:09:01 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۲۶ آبان؛ لیگ برتر تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۰۸۵۹

روزنامه‌های ورزشی ۲۶ آبان؛ لیگ برتر تعطیل نمی‌شود

به ادعای برخی رسانه‌ها با وجود ایجاد محدودیت‌های سنگین در کشور هنوز مجوز برگزاری لیگ برتر لغو نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۲۶ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مخالفت سه بازیکن استقلال با کاهش قراردادها" به سوژه شدن قراردادهای سنگین در استقلال پرداخت، موضوعی که مدیریت استقلال برای مقابله با آن سعی در کاهش قراردادها داشت اقدامی که با مخالفت سه بازیکن استقلال روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان" بازخواست از مسببان پرونده جنتلمن ایتالیایی" به ورود ارکان قضائی به پرونده شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال پرداخت، موضوعی که باعث شده ارکان قضائی مسببان امضای این قرارداد را بازخواست کنند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرونده والنسیا و بودیمیر خطرناک‌تر از کالدرون" به احتمال شکایت والنسیا مربی سابق پرسپولیس و ماریو بودیمیر مهاجم سابق این تیم از پرسپولیس پرداخت، موضوعی که ادعای این روزنامه خطرناک‌تر از شکایت کالدرون است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سرگیجه یحیی" به سردرگمی یحیی گل محمدی برای پر کردن جاهای خالی این تیم در فرصت کم تا پایان نقل و انتقالات پرداخت، مشکلی که می‌تواند خط دفاع و حمله این تیم در طول فصل را تحت‌العشاع خود قرار دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان"خانواده از بیکاری من راضی‌اند" به اظهارات مجید جلالی سرمربی سابق پیکان پرداخت، کسی که مدعی است در روزهای بیکاری و تیم نداشتن او خانواده راضی‌تری دارد.

"شوت" با عنوان "مظاهری در استقلال می‌ماند" به صدور حکم نهایی پرونده رشید مظاهری برای پیوستن به استقلال پرداخت، حکمی که دلیلی بر ابقای مظاهری در باشگاه استقلال شد.

" پرسپولیس" با عنوان"لیگ برتر تعطیل نمی‌شود" مدعی شد با وجود اعمال محدودیت‌های سنگین در کشور لیگ برتر ادامه خواهد داشت و ستاد ملی کرونا نیز مجوز قبلی برگزاری لیگ را لغو نکرده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "سرمربی سپاهان به جام و افتخار عادت دارد" به اظهارات مهدی جعفر پور بازیکن سابق سپاهان پرداخت، کسی که معتقد است محرم نویدکیا می‌تواند به یک مربی بزرگ بدل شود.

کد خبر 455692

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

یاسر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته تمرکز بر روی حل مشکلات ورزشکاران، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر بوده است اظهار داشت: حرکت‌های حمایتی و کمک به ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر در یکسال گذشته در طول 40 سال گذشته بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی گفت: استان بوشهر در ورزش فوتبال یکی از 2 استان بااستعداد کشور است و اکنون 4 ملی‌پوش فوتبال ایران از ورزشکاران استان بوشهر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اضافه کرد: اکنون با حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هزینه شرکت در مسابقات تأمین و پرداخت می‌شود.

جمالی از پرداخت هزینه کامل شرکت تیم‌های پایه استان از نونهالان تا تیم‌های امید در مسابقات مختلف قهرمانی خبر داد و بیان کرد: اعزام و شرکت تیم‌های پایه از نونهالان تا امید استان بوشهر در رقابت‌های قهرمانی ملی رایگان است.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه شرکت تیم‌های استان بوشهر در  رقابت‌های قهرمانی سبب خوشحالی و رضایت‌مندی ورزشکاران شده است افزود: این نوع حمایت‌ها از ورزشکاران، تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان بوشهر در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این نوع حمایت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است، تصریح کرد: اعتبارات لازم در این زمینه تا نیمه نخست امسال تأمین و برای نیمه دوم سال هم برنامه‌ریزی شده است.

جمالی از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم 20 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح تجهیز مکان‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در پایان اردیبهشت ماه امسال تا اوایل خرداد اجرایی می‌شود تصریح کرد: براساس آمایش سرزمینی مصوبه شورای عالی ورزش کشور همه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار گرفته می‌شود و در این راستا استان بوشهر در بخش ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر فعالیت 33 مدرسه فوتبال در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در شهر بوشهر 3 زمین چمن ورزشی فعال است که برای توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه با هماهنگی نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر اساس سند آمایش طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

جمالی در ادامه پرداخت حقوق ماهانه به قهرمانان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 15 ورزشکار استان بوشهر که در رقابت‌های جهانی و آسیایی مدال کسب کرده‌اند ماهانه به آنان حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 فروردین 1403
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال