Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی و محمد حسین پورفرج، اعضای تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این انجمن ورزشی عنوان کردند: انجمن کیک بوکسینگ واکو، انجمنی غیر انتفاعی است که هدف آن توسعه محیط‌های ورزشی و ایجاد وحدت بین باشگاه‌های مختلف کیک بوکسینگ، در تمام کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انجمن، فعالیت‌های خود را در رشته‌های تاتمی و رینگی به صورت رسمی انجام می‌دهد و عضویت در آن با توجه به رعایت مفاد اساسنامه انجمن واکو پذیرفته می‌شود.

مصطفی پور فرج گفت:انجمن واکو ایران، عضو کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا است که از سوی کمیته المپیک آسیا به عنوان مسئول ورزش کیک بوکسینگ در آسیا، به رسمیت شناخته می شود. انجمن واکو ایران، عضو سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو است که عضو سازمان گیزف نیز می‌باشد.

انجمن واکو، متشکل از کمیته‌های مختلف کشوری کیک بوکسینگ است که فعالیت خود را در تمام استان‌ها، در هر رشته از ورزش کیک بوکسینگ طبق قوانین کشور و همچنین قوانینی که در اساسنامه این انجمن آمده است، پیگیری می‌کند.

انجمن واکو ایران می‌تواند عضویت اشخاص حقیقی را تا زمانی بپذیرد، که این اعضاء فعالیت در رشته کیک بوکسینگ را تحت پوشش کمیته‌های کیک بوکسینگ واکو در استان‌های کشور انجام دهد.

تمامی اعضای انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران، ملزم به رعایت مواد اساسنامه و قوانین تصویب شده انجمن واکو کشور می‌باشند.

قهرمان کشورمان افزود: کیک بوکسینگ واکو کشورمان، طبق منشور کمیته ملی المپیک ioc و شورای المپیک آسیا oca به دلیل عضویت رسمی در سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو و همچنین عضویت در فدراسیون کیک بوکسینگ آسیا که توسط شورای المپیک آسیایی به عنوان متولی کیک بوکسینگ در آسیا منصوب گردیده، متولی ورزش کیک بوکسینگ در ایران است. به عبارتی دیگر، تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران معرف تیم ملی کیک بوکسینگ کشور می‌باشد.

او افزود: رشته ما در دو بخش تاتامی و رینگ برگزار می‌شود. بخش رینگ در ۳ استایل، و تاتمی هم در ۴ استایل برگزار می‌شود.

مصطفی و محمد حسین پورفرج درباره مسابقات پیش روی خود گفتند: متاسفانه به علت همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از مسابقات ما به تاخیر افتاده است، اما خود را برای مسابقات داخل سالن تایلند و همچنین مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی که در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود آماده می‌کنیم؛ و امیدواریم بتوانیم برای کشور خودمان افتخار آفرینی کنیم.

برادران پور فرج در انتهای صحبت‌های خود عنوان کردند: از ناصر نصیری، بنیان گذار واکو در ایران که هم ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران و هم ریاست کنفدراسیون واکو آسیا را در اختیار دارند، بسیار تشکر می کنیم. او تمام توان و تلاش خودش را برای پیشرفت این ورزش گذاشته است. همچنین از خانواده خودمان و تمام کسانی که ما را در سختی‌هایی که این ورزش برای ما داشته، یاری کرده‌اند بسیار تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

علی‌نژاد: راه اندازی سایت مخصوص فدراسیون‌های ورزشی از بسیاری از تخلفات جلوگیری خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی کیک بوکسینگ کیک بوکسینگ واکو انجمن واکو واکو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به هدف صهیونیسم و استکبار جهانی در نابود سازی اسلام و مسلمین و تحقق سلطه گری بر امت اسلامی، اظهار داشت: استکبار جهانی مخالف نظامی برخاسته از دستورات الهی ، پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) می باشد و بیم آن را دارند که در صورتی که بر جهان گسترش پیدا کرد، برنامه های آنان که برخاسته از چپاول مال مسلمین ، تجاوز و غارت گری است را بر هم زند.

وی افزود: دشمنان از ایجاد تفرقه ، اختلاف و تنازع در میان ملت ، اقوام و فرقه هایی که در کشور وجود دارد و در میان مذاهب و روسای مذاهب شیعه و سنی به دنبال آن هستند که مردم را دلسرد کنند که این حمایت از نظام برداشته شود.

این عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: تنها وظیفه امت اسلامی در این زمان تقویت اتحاد خود و ایجاد وحدت اسلامی در بین دیگر ملل و در نظام اسلامی است؛ باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، عنوان کرد: در حقیقت ایجاد وحدت و یکپارچگی بین ملت ها و حکومت های اسلامی یک امر لازم و وظیفه شرعی و الهی است و باید حکومت های فریب خورده به خود آیند؛ لذا وحدت و یکپارچگی بین امت ها منشاهایی دارد که می تواند این انسجام را تقویت کند.

وی در پایان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) و توصیه بر توجه تمام حکام کشورهای عربی به این روایت، تاکید کرد: پیامبراسلام(ص) می فرماید: " الخَلقُ عِيالُ الله تعالي - فَأحَبُّ الخَلقِ إلَي الله مَن نَفَعَ عِيالَ الله- أو أدخَلَ عَلي أهلِ بيتٍ سروراً وَ مَشيٌ مَعَ أخٍ مُسلِمٍ في حاجَتَهِ أحَبُّ إلَي اللهِ تعالي مِنِ اعتِکافِ شَهرَينِ فِي المَسجِد الحَرام"؛ برای ایجاد دوستی و محبت باید در ذهن داشته باشیم که بهترین کسی که محبوب خدا می باشد، آن کسی است نفعش به ملت های مسلمان و خیرش به عیال الله برسد.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • گلایه ملی‌پوش شنا از تبعیض آشکار در ورزش ایران
  • بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری
  • ارایه جدیدترین دستاوردهای درمان سرطان های دستگاه ادراری
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی