Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کمالی زرکانی روز دوشنبه دراین زمینه افزود: با توجه به گرانی کاغذ، این کتابهای کمک درسی به همت موسسه آموزشی گاج در رشته های ریاضی و علوم تجربی در مقطع متوسطه دوم تهیه و برای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم مدارس کمتر برخوردار تحویل مناطق آموزشی استان هرمزگان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان پیشترگفته بود امسال بیش از ۷۰ هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان شناسایی شده که ازاین تعداد ۴۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد بوده و ۳۰ هزار نفر دیگر نیز از خدمات نهادهای حمایتی بهره مند نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اللهیاری افزود: در حوزه فقرزدایی و زدودن محرومیت، بنگاه های اقتصادی کمک موردی و چزئی دارند اما برای رفع نیازهای افراد کم بضاعت نیازمند حمایت ویژه بنگاه ها هستیم زیرا  هرمزگان جزو پنج استان دارای فقر مطلق است که می‌طلبد بخش عمده‌ای از مشارکت اقتصادی بنگاه ها و خیران به سمت رفع نیازهای اضطراری نیازمندان سوق یابد.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش هرمزگان ۲۳ شهریورماه ماه گفته بود که از اسفندماه سال گذشته تاکنون تجربه خوبی برای ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری دانش آموزان بدست آوردیم و در این راستا استودیو آموزش تخصصی تولید محتوای الکترونیکی در هرمزگان  راه اندازی شد.

مرتضی رییسی یادآورشد: بعضی از دانش آموزان بویژه قشر محروم و نیازمند برای تهیه تجهیرات آموزشی همچون تبلت و گوشی هوشمند با مشکل مواجه هستند که در این زمینه کمیته امداد به کمک ما آمده است.

 بیش از ۳۸۰ هزار دانش آموز در ۱۷ هزار کلاس درس در قالب سه هزار و ۷۰۰ مدرسه در هرمزگان  ۹۱ هزار و ۵۶۸ خانوار درقالب ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ مددجو (شامل ۶۴ هزار و ۵۲۷ خانوار روستایی و ۲۷ هزار و ۴۱ خانوار شهری) تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.»

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب هرمزگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب هرمزگان اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی