Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار شفاف سازی در خصوص استخدام های شهرداری کرج در شروع دوره پنجم شوراها شد و گفت: از شهردار درخواست دارم اسامی افرادی که در سنوات گذشته جذب شهرداری شدند را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا دشت گرد اظهارکرد: روزهای پایانی ماموریت ما در شورا در حال سپری شدن است  و بنده تنها چیزی که در ذهنم خواهد ماند آزار و اذیت هایی است که افراد سواستفاده گر با شیطنت ذهن دستگاهها و ارگانهای ناظر و غیرناظر به خصوص امام محترم جمعه شهر را با اخبار و اطلاعات خلاف واقع از موضوعات مهم منحرف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موضوعات مورد تذکرم به شهردار در خصوص 2 هزار نیروی شهرداری است که در سنوات گذشته جذب شدند و باری بر دوش مدیریت شهر قرار داده اند.

این عضو شورا تصریح کرد: از بستگان درجه یک مثل خواهر و برادر و عروس و داماد گرفته تا زن و شوهر آنها و بستگان درجه چندم به خصوص آمار 300 نفر نیروی کارگری موقت که همزمان با شروع دوره پنجم در شهریور ماه 96 جذب شهرداری شده اند از جمله این موارد است.

دشت گرد ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم شهر از شهردار درخواست دارم اسامی افرادی که در سنوات گذشته جذب شهرداری شدند و فامیلی های یکسان دارند و آمار 300 نفر استخدام نیروی کارگری موقت در شهریور 96 را ارائه کند.

دشت گرد در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: بسیاری از دستگاههای دولتی و غیردولتی از شهرداری تحت عناوین مختلف کمک های مالی دریافت می کنند و توقع ایجاد شده و این موجب شده که افراد به خود اجازه می دهند اعضاء شورای شهر را تهدید کنند .

وی با بیان اینکه مگر لوایح ارسالی از شورا ، موضوعات شخصی اعضاء شوراست که مورد تهدید قرار بگیرند به طرح یک سوال پرداخت و گفت: مگر موضوعات در کمیته تطبیق بر اساس قانون مورد رسیدگی قرار نمی گیرد ؟

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای اسلامی شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند