Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت کرونا در پایتخت، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کوویدـ۱۹ جان خود را در تهران از دست داده‌اند که از این آمار ۱۱ هزار و ۷۱۹ مورد مرد و ۷۵۲۰ مورد زن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اغلب جان‌باختگان کرونا سرپرست و نان‌آور خانواده‌ها بوده‌اند، گفت: همچنین وضعیت اقتصادی اکثر متوفیان کرونا متوسط رو به پایین بوده است بنابراین دولت و نهادهای مربوطه مانند بهزیستی و کمیته امداد باید اقدامات و برنامه‌های لازم را جهت شناسایی وضعیت اقتصادی خانواده‌ فوت‌شدگان انجام دهند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بیان داشت: ‌حتی اخیراً پزشکی که کارمند دولت نبوده است پس از فوت در اثر کرونا، خانواده‌اش از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده است. وقتی شرایط در میان پزشکان این‌چنین است قطعاً‌ در خانواده‌های دیگر متوفیان نیز وضعیت اقتصادی مناسبی نیست بنابراین باید حمایت‌های دولتی هر چه سریع‌تر از این خانواده‌ها انجام گیرد.

خداکرمی تصریح کرد: یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۷۲ نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند که روز گذشته ۲۵ آبان و طی یک هفته، این آمار به ۱۴۹ نفر رسیده است. مقایسه این آمار فوتی‌های این دو روز نشان می‌دهد همین محدودیت‌های نصفه نیمه هم اثر داشته و امیدوارم با سختگیری‌هایی که از ابتدای آذر ماه انجام می‌شود، از گسترش این بیماری به طور موثر جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 565474 برچسب‌ها كرونا در ايران شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد که در پی رکود اقتصادی در انگلیس، بیکاری در این کشور به بالاترین میزان در شش ماه اخیر رسیده است.

بنا به اعلام مرکز آمار انگلیس، این رقم بالاتر از پیش بینی های اقتصاددانان این کشور بوده است.

بنابراعلام مرکز ملی آمار انگلیس نرخ بیکاری در این کشور طی سه ماه منتهی به ماه فوریه امسال ۴.۲ درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در شش ماه گذشته است.

بر اساس این گزارش شمار افراد دارای شغل در انگلیس کاهش یافته و افراد غیرفعال اقتصادی، آنان که مشغول کار نیستند یا به دنبال کار هستند بیشتر شده است. اقتصاد دانان در انگلیس می گویند که این داده ها می تواند بانک مرکزی انگلستان را به کاهش نرخ بهره در تابستان تشویق کند.

با توجه به افزایش قیمت کالاهای مصرفی و پایین بودن دستمزدها در سایه تورم که بالاترین میزان طی دهه‌های گذشته است، انگلیس شاهد تشدید اعتصابات در بخش‌های اقتصادی و عمومی است.

به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی و مواد غذایی، میانگین تورم در انگلیس به بالاترین میزان طی ۴۱ سال گذشته رسیده است.

کد خبر 6080110

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟